7 Şubat 2008 Perşembe

EV KIZIYIM....

Araştırmalar türkiye'de kızların %66 sının hiçbirşey yapmadığını belirlemiş.
Yani ne okuyorlar,ne de çalışıyorlar.
100 kızdan 66 tanesi ev kızı.
Ev kızı kavramı sadece türkiye'de var sanırım :)
Zira avrupa ülkelerinde 18 yaşını aşmış bir gence ailesi bakmaya üşeniyor.
Biz ise maşallah evlendirene kadar evimizde misafir ediyoruz.Hiçbirşey yaptırmadan.
Benim gibi işkolik olanlar için bilmiyorum ev kızı/hanımı olmak nasıl birşey olur?
Ben ki 15 gün balayında evde sıkılmıştım.
Uzun bayram tatillerinde de hakeza.
Çalışmayı seviyorum ama işimi değil.Burada ufak bir ayrıntı var.
Birde çalıştığım işyerini sevsem o zaman değmeyin keyfime :)
Tabii çalışmanın da dezavantajları var.
Mesela evde ikamet eden arkadaşlarınızın hafta içi gündüz tertipledikleri hiçbirşeye gidemezsiniz.
Hasta olsanız veyahut devlet dairesinde yapmanız gereken bir işiniz varsa ,izin alıp gitmeniz lazım.Artı bir günde de halletmeniz gerekir işinizi.
Hasta derken öyle eften püften de değil.Yani ay başım ağrıdı,oram buram ağrıdı dur yatayım evde diyemiyorsunuz.
Yataktan kalkamayacak kadar şiddetli ise hastalık ,o zaman izin caiz oluyor :)
Çat kapı misafir ağırlayamıyorsunuz.Akşamları yavaştan evinizi temizleyip,ikramları hazırladıktan sonra anca :)
Bu gece sabaha kadar oturup,muhabbet edelim olayı zaten yok.Şayet yaparsanız ertesi gün işyerinde bir zombi olursunuz.
Vs vs
Avantajlarıda başka zamana artık...

Hiç yorum yok: