23 Şubat 2008 Cumartesi

GEBERİYORUM

Geberiyorum
Kederdeeeeeen aaaaaaahhhh
Evet nükhet duru'nun hiç sevmediğim bir parçası.Zaten kendi de sevmez imiş.
Geberiyorum zira dün 12:30 da yattık.
Ki biz kocayla 11 i görmedik yaklaşık 3 aydır.
Tavuk gibi 10 :30 da çoktaan uyumuş oluyorduk.
Efendim niye geç yattık.Çünkü cumartesi ve pazar misafirlerim gelecek.
İkramlar problem değilde evi temizlemek vakit alıyor.
Allah razı olsun kocamda her şeye yardım etti.
Bitti şükür.
Bugün eve gidicem ve yarım saat sonra misafirlerim gelecek inş.
Yani hiçbirşeyi bugüne bırakamazdım.
Birde misafir içerde otururken mutfakta uğraşılmasını hiiiiç sevmiyorum.
Menüm güzel.Şayet makine bulursam yayınlayacağım :)
Pazar da arkadaşlarım gelecek.
O daha rahat çünkü pazar sabahı evde olucam.
İnş güzel bir hafta sonu geçirir herkes.Bereketli,yoğun,eğlenceli ve daha bir dünya dolusu şey :)

Hiç yorum yok: