23 Ocak 2008 Çarşamba

VELEV Kİ HASTAYIM :)

Evet yine hastayım.
Ama bu seferki biraz değişik.
Dişlerim kaşınıyor.Elime de gelmiyor ki şöyle bir temiz ufalayayım :)
Dişleri kaşınan bebekleri ne kadar da anlıyorum şimdi.
Dün nerede ise ağlayacaktım sinirden.
2008 benim kaşıntı yılım olacak :)
Bacak ve kollarımdaki kaşıntılar stresten çıktı.Krem verdi doktor birde ilac.
Allahın izniyle geçmeye başladı.
Bu seferde diş kaşıntısı.
Kaşınmak çok kötü birşey :((
Hastalık başlangıcında ilac aldım hemen.Sağolsun oda tıkadı burnumu.
Salya sümük akmıyor ama burnumdan konuşuyorum.Hangisi daha iyi çözemedim.
İşyerinde elimde ayna burnumdaki sarkıt ve dikitleri kontrol etmekle geçmiyor günüm ama bu seferde telefondakine neden sesimin "okşan" kıvamında olduğunu anlatmam gerekiyor :)
Aslında ben bu ses tonumu severim.Daha karizmatik oluyor :) normal sesim cırcır böceği gibi.
Geçen ali abi videoya aldı bizi.Aman allahım tek sesi çıkan ben ve ses bir facia :(
Kral fm dj leri gibi.Ağzımda sanki bir sakız.Ağzımı aça aça konuşuyorum.Ve en kötüsü efektte bir kahkaha sesi.Oda benden çıkıyor :((
Bu bakımdan bu sesim gayet iyi.
aman da şahlanıyor aman
kolbaşının kııııır atıııı gibi hasan mutlucan edasında türkü bile attırıveririm.

Gazetelerde yine pek bir haber yok.
Başka derdimiz yok anasını satayım herkes türbanı yazmış.
Velev ki başka derdimiz olmasın yine bu yasaklarımı konuşmamız lazım :))))
Evet yeni esprimiz velev ki..
Aslında iyi oluyor.Moda oluyor,espri oluyor vs kelime haznesi genişler insanımızın.
Hoş bizim insanımızın haznesi ne kadar onu da tartışmak lazım.
Neyse bu kadar çalçene yeter.
Bu lafların ne mala ne de davara faydası var.
Ulan bu karı milleti.Hastayım hala çenem çalışıyor :)))




Hiç yorum yok: