2 Ocak 2008 Çarşamba

MAL GİBİ YAŞAMAK


Bazen yapmak istediğim şeyleri başkaları yapıp özene bezene anlattıkları zaman nedense bana ateş basıyor :)
Kıskançlık da değil bu.
Farklı bir şey.
Yandaki resmi masa üstüme koyarım bazen.Saatler geçtikce resimden rahatsız olurum.
Hani hiç bir zaman o gemiye (artık her ne ise)binemeyeceğimi,öyle deniz aşırı ülkelere gidemeyeceğimi düşünür,üzülür ve hatta sona doğru sinirlenir resmi değiştiririm.
Garip bir yaratık olduğumdan belkide bu ruh halim böyle.
Halbuki gezmeyi gerçekten çok severim.
Her ne kadar hayatım şu an pause tuşunda basılı olsada :)
Stop tuşuna kadar yolu var :)
Araba sahibi olmayı buyüzden çok istiyorum.Tek düşüncem benzin parası olur.Nereye,nasıl,hava şöyle,vesait böyle vıdı vıdı diye düşünmezsin.Binersin arabaya yallah.Zaten istanbul'un mesire yerlerine gitsen yeter.yada çıkışlarına.
Eşşek gibi çalışırken de olmuyor tabi.Vaktin olmalı gezmek için.
Yoksa ne oralı ne buralı karman çorman üstüne birde yorgunluk veren bir şey olur.
Şimdi yapamıyor olsam da 2 günlük seyahat (gezi-ziyaret her ne boksa) parası cebimde,gideceğim yerler aklımda,hazır ufak bir çanta odada hazır olacak.
Hoş arabayı alırsan nereye sokacaksın.birde böyle nadide bir olay var.her akşam otopark cıngarı çıkarmak bana göre değil.Park yeri kapma stresi.Vergileri.Oktay sinanoğlu hocanın dediği gibi.Arabayı alıyorsan garajını düşüneceksin.neyse...
finansbanktan masa takvimi geldi.bodrum,marmaris vs vs.yatlar,marineler,koylar amanın mayolu avratlar vs.
ulan dedim ben bu takvimi masaya koysam geri o masaya çalışmak için oturamam ki :)
hoş ne yüzme bilirim,ne bir tatil köyüne gitmişliğim var,ne de uçsuz bucaksız bir deniz görmüşlüğüm.hani neyime etkilenmek :)
Yaşasam,aklıma eski anılarım gelse tamam.o da yok.sonra kendi kendime güldüm.Ne diye şeyin kalkıyorsa diye :)))))
Hoş bir ara belim ağrıdı yüzme kursu araştırmışdım.Hatta geçen sene.Fiyatlar,saatler uygundu aslında.Ama en büyük ve güzel sorun bayanlara ayrı ders veren kurs yoktu :)
Kapalı bir kadın iseniz yüzme öğrenmek bir hayal kısaca.Güya istanbul.Herşey elinin altında.
Bu puslu,yağmurlu günde nerden aklıma geldiyse bunlar hayret :)
Sabah ayedaşa gittim.Sayaç yanlış okunmuş.Düzeltme yapmak için.Daha önceden aradım adam gayet rahat son günde gelebilirsin önemli bir şey değil demişti.Zaten olay benim sayacı okumadan gitmemden kaynaklanıyor.Mal gibi ellerim bomboş gittim.Kadın daha sormadan sayacı,benim aklıma geldi ve gelmesiyle kulaklarımın sinirden yanmaya başlaması bir oldu.Nasıl unuttum ben onu diye !
Bazen kendinize inanamazsınız hani,nasıl yaptım,nasıl dedim lan ben onu diye.aynı o vaziyet :)
Evi arayacağım kayınvalıdeler var.hiç değilse okurlar.Bu seferde kontör yok.8 kontörmü ne kaldı.Aradım evi mecbur.E tabi uykudan kalkmış 2 yaşlı insana olayı anlatana,ceb numaramı yazdırana kadar kontörler bitti.2 tane kaldı.
Kocayı çaldırdım üstüste.o da müsait olmaz hiç.Mecburum bir nevi.Zaten bunları yaparken içimden yalvarıyorum biri sataşsada hıncımı alsam diye.neyse olayı anlattım ve o evi aradı.
Tabi birde titiz kayınpederi beklemek var.sayacı bildirecek.ben tam tekrar eve gidiyordumki sayac geldi.
ordan oraya gönderdiler.yok dilekçe yazdım.3 kat.orda bir konuşan meşe.Herife soruyorum yarım ağız cevaplar.zaten bombayım.yok 2 gün sonra gel öde yeni birim fiyatlar belli değil.beni başından atacak.varmı öyle yağma.zaten zehra avını arıyor. :)
zamlı fiyatla zaten faturayı kesmezsin vs derken atıştık biraz.Adam tam cem yılmazlık.
sabah sabah ne diyorsun bağyan dedi :)
dedim uykunu bölmek gibi olmasın ama bizde olmaz dediğin şeyi kendi elemanın yaptı.Babam gelip yapmadı dedim ve çekip gittim :)
ben ne zaman bu bloga bir şeyler yazmaya çalışsam mutlaka gayet boktan ve püsürükten bir iş çıkar.Vaktiyle tartıştığım olmazolasıca bir müşteri vardı.Gene musallet oldu buraya.o adamdan nefret ediyorum tek kelimeyle.sırf o adam yüzünden bu işyerinden ayrılabilirim.maynah herif gene son dakika fatura istedi gene son dakika problemi çıkardı.
Neyse bugün yeterince sinirlendim zaten.Gıcık başım gene hafiften başladı.
eve gitmeye üşeniyorum.hep burda otursam :) ekranın karşısında ve hep yazsam.ve sonra kör olsam :)


Hiç yorum yok: