16 Ocak 2008 Çarşamba

VAY BENİM MEMLEKETİM

Güne politik başladık.
Gelen müşterilerle gündemi konuştuk.Ee iş olmayınca konu memleket meselesi olur zaten
Hele birde iş yok,para yok,moral yok ise.İşte ozaman konular biraz daha sert oluyor.
Boyabattan gelen bir öğretmen emeklisi müşterimiz var.
Merkez bankası ne arıyor istanbul'da diyor?
O parayla bor madeni işletecek fabrika kurulurmuş.....-herşey bu kadar basitti zaten-
O kadar insan gelecekmiş istanbul'a.Merkez bankasının kurulduğu yer değerlenecek ve haliyle o yerler rant olacakmış.
Zaten amerika bize izin vermiyormuş.Yoksa biz çok ulu bir milletmişiz.İyi bir öndere ihtiyacımız varmış.Dünyaya hükmedermişiz falan filan :))
Yok savaşta neden israil uçakları alınmamışta kiralanmış ?
Elin masonuna neden para yediriliyormuş.
Tayyip bush'a biraz yan baksa akşama alaşağı edilirmiş....
Yani böyle türlü türlü komplo ve hamaset hikayeleri dinledim sabah sabah.
Bizim küçük insancıklarımızın bu kadar kafası çalışıyorda siyasetle ilgilenen insanların bu kadarına akılları basmayacak mı?
Şayet basıyor ise neden bu anlatılanlar insanın içini karartmaya yetiyor?
Beni ve benim türevlerimi ilgilendiren tek şey ise "ne zaman borçlarımız bitecek?"
Kardeşimin işleri ne zaman açılacak?
Babamın emekli maaşı neden hala bağlanmadı?
Aralık ayı maaşlarını hala neden ödemiyor patronlarım?
Neden boyuna kilo alıyorum :)?
Neden işlerin kötü olması ZAM ayımıza denk geldi? Neden neden neden :)))
Bu kadar bardağın boş tarafını görmek yeter biraz da dolu tarafına bakalım :)
Gözümün aydınlığı bir kocam var en başta :))
Her ne kadar bu ay sıkışık da olsalar iyi maaşlı,kendi düdüğümün öttüğü bir işim var :))
Annem ve babam sağ ve allaha şükür sağlıkları iyi :)
Sağlığım yerinde.Kaşıntılarım hariç.Ahan bu günde doktora gidiyorum.
Dünya tatlısı bir yeğenim var :))
İçime sinen güzel bir evim :)
Aramasak bile aklımıza düştüğümüz arkadaşım var.
Daha ne olsun ülen :))
Elhamdülillah ala külli hal.
Kocamla hep tekrar ettiğimiz sloganımız.
HER ŞEY DAHA GÜZEL OLACAK İNŞALLAH....

Hiç yorum yok: