14 Ocak 2008 Pazartesi

HAYDİ GEL AMA BİZİMLE OLMA :)


NTV deki haydi gel bizimle ol programını youtube da dinledim.
Ablamla kritiğini yapmıştık.İzleyeyim dedim.
Cemil ipekçi yi merak ediyordum.İzlediğime değdi diyebilirim.
3 tane cadoloz karı:) aysun kayacıyı saymıyorum bile :)
Müjde ar takdirlik.Çiğdem anat beni sinir ediyor.
Zaten müjdeyi kıskanıyor çiğdem anat.Pınar Kür ise allahım tam 68 kuşağı eski tüfek solculardan.
Bunlar birbirleriyle konuşuyor tabi.
ama kimse kimseyi dinlemiyor :) tam kadınlar hamamı.
Konu taksim faciası :(
Hani bir grup ergen hanzo turist kızları taciz ettilerdi ya
Rezillik.Cehalet.Aymazlık.Vs vs ne denirse az.
Bunlar ordan konuya başladılar pınar kür ille konuyu islama getirecek.kıvranıyor.Müjdeye dikkat ediyorum programında.
Çok aklı başında bir kadın ve gerçekten boş değil.
Tabi hükümete de her vesile ile bindirdiler.
Cemil ipekçi çok hoş konuştu.
Ne garip eşinsel bir adam türbanı savundu.Daha doğrusu onun savunduğu özgürlükler.
Kendisinin de çok ihtiyacı olduğundan.
Neyse izlemek iyi oluyor böyle arada iyileri seçip.
Resimi bir blogdan aldım.
Çok hoşuma gitti.
Taciz 57 ytl ne ki.
19 paket sigara parası.19 gunluk sigara ihtiyacını ertele ve önüne çıkan yabancı kızları taciz et.
Hoş zaten ordaki mantık turist kızlar zaten yollu ya :(
Yazık ya bu milletin çocuklarına.
Allah ıslah etsin.

Hiç yorum yok: