18 Ocak 2008 Cuma

YİNE BİR CUMA VAKTİ

Ocak ayını da çatır çatır yiyoruz maşallah.
Yarısı bitti.Daha dün yeni yıl teranelerini yazıyorduk.
Yarın da yazarız ay inş 2009 güzel geçer diye :)
Dün akşam arkadaşımla konuştuk telefonda.Bana uyarı yaptı fazla siyasete girme.Alimallah bir halt olursa seni karakollardan toplamayalım diye :)
Hoş alışmadık don g.tte durmaz hesabı bugünde gazetelerin alayı türbanı yazmış başka yazacak bir halt yokya babında birşeyler yazacaktım ama kalsın.
Zaten köşe yazarları da eski yazılarını kopyalamış vermişler.
Ben bundan sonra çiçek böcek yazıları yazacağım dedim demesine ama ben ne çiçek severim ne de böcek :)
Geçen yaz annemden 5 saksı çiçek çaldım.Garibimler can çekişiyorlar.
Annem korkuttu çok sulayıp çürütme diye
E ben ne yaptım.Hiç dökmedim,kurudular :)))
Ama yok bunlar benim gibi biraz arsız çiçekler.
Ne yaparsam yapayım ölmüyorlar :)
Bana inat maşallah büyüyorlar.
Sardunya,sakız sardunyası birde aslan ağzım var.Salonda da adını bilmediğim 2 tür çiçek.
Bir de radif isminde bir çiçeğim var :) ama ona bakıyorum allah var şimdi.
Her gün büyüyor enine doğru :))) hem onun bakımı daha zor.
su,güneş,ışık vs istemiyor ona sadece enerji lazım,mutlu olduğuna dair yaydığın ışık.Onu hissettiği anda kuduruyor maşallah çiçek :)
Dün evde kek olduğu halde duramadım portakallı kurabiye yaptım.
İktisad çalışmam lazım bu yüzden şeytan dürttü çaya yetiştirdim.
Güzel oldu.Fotograf makinem olmadığı için çekemedim
Bilgisayarsız,makinesiz ne güzel blog yazıyorum valla :)
Hayırlı cumalar....

Hiç yorum yok: