28 Ocak 2008 Pazartesi

HAYBEDEN GERÇEKÜSTÜ BİR HAFTA SONU

Cmt günü müşavirimizle hesap mutabakatı yaptık.saat 4 gibi evdeydim
Yanımda da patronun laptopu :) hafta sonu için almıştım cd izlemek maksadıyla.
Eve gelir gelmez annemleri aradım biz geliyoruz diye.
Sağolsun ablam hemen bize elmalı turta yapmış.Yemeğimizi yedik,çayımızı içtik,kardeşimin gidişatını gördükten sonra ayaklandık,malum eve de zaman kalsın laptop bizi bekliyor.Annem benim için bir kg aşure saklamış.Onuda zulamıza alıp yallah...
Küplüce de cd kiraladığım bir yer var.Kaydım kuydum duruyordu.Ordan 2 tane cd kiraladık.Cdlerin hepsi orjinal.O yüzden izlemek keyifli.Ödün kopmuyor en güzel yerinde takılırmı acaba diye :)
Neyse biz haybeden gerçeküstü aşklar ile deli yürek bumerang cehennemini aldık.


ben yılmaz erdoğan ve demet akbağ'ın performansını beğendim.En çok beğendiğim ise nasıl bu kadar güzel yansıtabildikleri ilişkileri,evrelerini.
Gerçekten şiddetle tavsiye ederim.Hem çok gülüp hemde çok eğleniyorsunuz.Zaten ben demet akbağ'ı çok beğenirim.YIlmaz erdoğan da hakikaten yazıyor.
Burası Mezopotamya, bu topraklarda kavga tarihle yaşıt. İnsanlık tarihinde ilk kan burada döküldü. Hem de kardeş kanı: Kabil'in Habil'i öldürdüğü topraklardır Mezopotamya... Tarihin ilk terör örgütü "Sincarii" milattan sonra 55-60 yıllarında Ortadoğu'da, Mezopotamya'da kuruldu.
Yüzyıllar sonra PKK tarihin en kanlı terör örgütü olarak eylemlerini bu coğrafyada yaptı. 30.000 insanımız öldü. Hizbullah yine bu coğrafyada, bu şehirlerde en vahşi cinayetlerini işledi. Yabancı gizli servisler bu terör koridorinda cirit attı.


Bu iki cdyi cumartesi akşam izledik yattığımızda saat 4e geliyordu.

Ertesi günde cinderella man'i izledik.


küllerinden doğan insanların hikayeleri beni çok etkiler.
Film gerçekten güzeldi.Etkilendim.Yokluk,sorumluluk,hastalık,evladlar,boks tutkusu,herşeye rağmen aşk.
tavsiye ederim.
Kocayla film izlemek gerçekten çok güzel :) çayımızla,tatlımızla,arada yorumlarımızla.
Hafta sonu güzeldi elhamdülillah.







Hiç yorum yok: