24 Ocak 2008 Perşembe

DEVLET DAİRELERİ !!!!!!!

Deminden beri ssk ihtiyarlık şubesini arıyorum.
Düşürene aşk olsun.
Otomatiğe bağladım nihayet düştü.
Bu seferde dahili hiç bir numara cevap vermiyor.
E haliyle hattan düşüyorsunuz.
Bu ,sinir sisteminiz ne kadar el veriryorsa o kadar tekrar ediyor ve sonunda tabi ki siz yani hizmet almak isteyen vatandaş bu psikolojik savaşa yeniliyor ve bu savaşı, telefonu açmayan sizin işinizi yapan "memur"a gıyabında bildiğiniz bütün "hayır"lı duaları ederek bitiriyorsunuz.
Aslında oradaki manzarayı çok iyi tahmin ediyorum.
Çiftlik işte devlet daireleri çiftliiiiiik.
Milyonlarca insan da bu çiftlikten yararlanmak için haliyle kpss ye hücum ediyor.Niye etmesinki?
Herkes akıllıda bir o mu manyak,enayi?
Vaktiyle 600.000 sahte emekli yakalanıpda cezalandırıldığında babam demişti ki :aklım almıyor o kadar insanın parasını devlet nasıl verdi boşu boşuna ,bu devlet nasıl batmıyor?
Evet bu kadar çiftliğe rağmen nasıl batmıyor gerçekten bu devlet.
Sırf maaş promosyonları bile milyon ytl tutuyor düşünün.
Yani nekadar büyük bir çiftlik olduğunu ve ne paralar yendiğini.
Merak ediyorum insan milyon ytl yi nasıl yer ki?
Hadi haramdan geçtim.O biraz mezhep olayı.
Hakeza askeriye.
Malum hala savaş var kuzey ırakda ve bu yüzden şu an ekonomi bombok.Bütün para amerikadan,israilden helikopter vs almaya gitti.
Sanki çok az gidiyordu para askeriyeye.
Ahmet altan,perihan mağden az bile yazıyorlar gerçekten.
Okadar parayı yıllardır al hala termal kameran çalışmasın,baskında 19 yaşında vatan evladını şehit et.
Hey gidi yavrum hey.
Hoş bu durum heryerde var.
Mezhepsiz,şerefsiz,haramzadeler her yerde.
3 e aldığını devlete 5 e sat.Ondan sonra o aradaki parayı evladına yedir.o evlattan ne beklersinki o da babası gibi haramzade olacak.
Kafam yeni yeni basmaya başlıyor.Bu devleti hortumlayan gerçekten ya dinsiz imansız yada haysiyetsiz olacak.
nerden nereye geldi mevzu.Demekki doluymuşum.
Ben anlamam kardeşim maaş aldığın yere hakkını vereceksin.Hele ki bu maaşı başkalarının vergisinden yani cebinden alıyorsan o vatandaşın işini bırak nemrut suratla koşa koşa yapman lazım.
Yapmıyorsan,yapamıyorsan hiç kusura bakma ama o zaman ziktir git o yerden.senin yerine onu layığıyla yapacak bir dünya insan var bu ülkede.
Ama yok biz ballı bir yere kapağı attık mı imkan yok ordan ayrılmayız.gebeririz gene gitmeyiz.
Örnek baykal.Adamın suratına diyorlar git hala gitmiyor ya.
japonya başbakanı ishal olmuş ve gününün büyük bir bölümünü tuvalette geçirmek zorunda kalmış haliyle ve o adam istifa etmiş.Ben verimli olamadım diye.Hakkım yok o yeri gasp etmeye.
Ya insanın hafsalası almıyor vallahi.Bunu diyen budist bir japon ve haber çok eski değil geçen ay okudm
Ne kadar şerefli ne kadar haysiyetli bir davranış.
Tembellik,kısa yoldan para kazanmak,sahtekarlık bizim genlerimizde var kim ne derse desin.
Nereye gidersek gidelim bu nezih! alışkanlıklarımızı da götürüyoruz.
Maalesef...
Ve bakıyorum gazetelere insanla dalga geçer gibi.
Kimi okuldaki mescide takmış kafayı,kimi türbana,ergenekon destanımız yazılacak birkaç gün sonra.Derin devletimiz su yüzüne çıktı.Derinliğe bak sen, enselendiler :) saçma sapan haberler.
Gerçekten evde tv olmaması bazen beni çok mutlu ediyor ,olsa mutlaka haber izliycez ve mutlaka asabım bozulacak.Hiç değilse beynimi,moralimi koruyorum bunlardan.
Neyse benden paydos.
Bu kadar siyaset yeter.

Hiç yorum yok: