5 Temmuz 2009 Pazar

KİTAPLARA SALDIR

Ümraniye okuyor diye bir çadırımız var.
Fiyatlarını kontrol ettiğim bir kaç kitap vardı burada çok uygun indirimlerle aldık.
Çıkarken satıcı arkadaşlarla sohbet ettik ve çok üzüldüm.
Bağcılara kurduğumuz yer buranın yarısı ve orada inanılmaz ciro yapıyorz diyor.
Ben şaşırdım hangi bağcılar ya hani bizim bildiğimiz bağcılar mı?
Evet dedi.Ümraniye de bu kapasite yok diyor.
Ki ümraniye de hafta içi bile çarşıda gezemezsiniz inanılmaz kalabalıktır.
İlle birisi girer dimi bu çadıra.
yok hepsi çul çaputa sardırmış.
Semtim adına üzüldüm.
ama kendi adıma sevindim uygun aldım kitapları.
Tam konuşurken bir genç kız geldi:
-sadece okumak için mi kitap var burda? diye akıllara durgunluk veren bir soru sordu.
Tabi ben bastım kahkahayı:)
Yok canım bazılarını yüzüne sürüyorsun :)))
****
Fatma Avcı - anneliğe yolculuk

Adem Çevik - edebiyatımızda ramazan

Haluk Dursun - istanbul da yaşama sanatı( hocayı heryerden takipteyiz :) )

Cemil Meriç - bu ülke ( gazetede bir makale vardı.ilk hangi kitaptan başlamalı cemil meriçe diye.herkes bu ülke yi önermişti.aldık bakalım)

Cemil Tokpınar - sabah namazına nasıl kalkılmalı (bana çok lazımdı bu kitap)

Bülent orakoğlu- ihanet çemberi (tv de izledim ankara da.Ve kesinlikle bu adamın kitabını almalıyım dedim)

Kemal tahir - esir şehrin insanları ( devlet ana yı okuyunca hayran oldum lisedeyken karılar koğşunu okumuştm.nefisti)

Hiç yorum yok: