25 Temmuz 2009 Cumartesi

BUGÜN GALATA'DAYIZ

gerçi ben gece yazıyorum artık.
Malum kaç haftadır ecinnili gibi gece ayaktayım.
Bugün 4 gibi galata da buluşup gezicez dursun gürlek ile birlikte.
Kültür aş nin organizasyonu yine.
İnş bereketli geçer.
Süleymaniye,eyüp,üsküdar gezileri vardı biz galatayı seçtik.
Oraya hiç gitmedik kocayla.
Diğerlerini zaten iyi gezmiştik.
Dedik bari anlatan biriyle olsun güzel olsun.
hadi hayırlısı.
****
Bugün işkurdan davet mektubu geldi.
Daha ilk maaşı almadan beni "grafik tasarımcılığı" kursuna çağırıyorlar.
Ya benim anlamadığım;benim mesleğim belli eğitimim belli beni o kursa çağırıp masraf edeceğine işi belli olmayan lise mezunu birini çağır ki o hem meslek öğrensin hemde masraf etme.
Şimdi bu ne oluyor anlamadım.
Gidince lisanı münasiple anlatmayı düşünüyorum "babacım ben ne yapayım grafiği tasarıyı benim meslek belli,beni bulaştırmayın" diyeceğim ama.
Kursa gitmezsen maaş gidiyormuş:(
Off off.
bize kısmet değil devlet parası galiba.
Neyse hemen karar vermeyelim.
****
Bugün çok kapı gezdim :)
Kaç yıldır telefonda görüştüğüm bir bankacı hanım vardı.Samimi idik.
yolum ordan geçiyordu bana geldi bir cesaret "dur dedim şunu bir göreyim"
Telefon insanları ne kadar yanıltıyor ya.
İkimizde kendimizi çok daha başka tahayyül ediyormuşuz.
Ve işin en komiği ikimizde karşıdakinin daha esmer tahmin etmişiz.
Hanım çok samimi davrandı yolculadı beni kapıya kadar,öpüştük falan.
Benim bazen olan tutukluğum başgösterdi maalesef.
Mal gibi durdum biraz :))
Şaşırdım ne yapayım beklemiyordum bu kadarını.
Nyse bugün bereketli geçti vesselam.
***
Büyük ablam Yalova da bir haftadır.
Bir tarafım eksik sanki.

Hiç yorum yok: