5 Temmuz 2009 Pazar

ABBAS DÖNDÜ :)


Çiçek sahibi iseniz bu çiçekler ne olacak ben gelene kadar diye bir düşünce sizi rahatsız eder.
Annemin bir yeşil parmak olması dolayısıyla yukarıdaki formülü bulduk.
Anahtar verecek samimi komşularım olmadığı için ki olsada vermem ben :)
Evdeki bütün kap kacağa su doldurup içlerine saksıları koydum.
Bir hafta yeter o kadar su diye.
geldiğimden beri su dökmüyorum çiçeklere çünkü hala ıslak toprakları :)
Sakız sarmaşığının bütün çiçekleri gitmiş ve hala tık yok.
tek zayiat bu kadar elh.
geldiğimde de bütün çiçekler yerlerdeydi.
Mutfağım küçük bir seraya dönmüştü.
Haa birde mutfakta çiçekler kaldığı için huylandım ve geldiğimin ikinci günü evdeki bütün kilimleri yıkadım.
Sonuç kahverengili olanın rengi soldu ve diğerlerinin de püskülleri karardı.
lafın özü .ıçıp batırdım kilimlerimi.
hoşgeldim ev kadınlığına :))

Hiç yorum yok: