16 Temmuz 2009 Perşembe

AMCAM NAMI DİĞER HİTLER

Amcam ve yengem istanbuldalar.
Salı günü ben ağırladım evimde.
Yoruldum.
Yoğun geçti.
Bir daha misafir gittiğim evin hanımını yalayıp yutucam :)
çok yoruluyor insan.Ne kadar evde olsam da o gün,o sabah yapılacak şeyler olduğundan insan yetişemiyor.
E ben gedikli bir ev hanımı da olmadığımdan.
Amcama hep aklımdaki soruları sormak isterdim...
Kısmet o güneymiş.
Babam keyfi yerindeyken eskilerden,köyden,biraderlerinden bahseder ve inanılmaz güleriz.
Babam çok esprili bir insan,bu yönünü çok seviyorum.
Hikayeleri kısa öz ve komik :)
Amcama babamı sordum.başkalarının gözüyle- özellikle yakın kardeşinin-nasıl bir insan?
Çok enteresan,pek bir şey söyleyemedi amcam.
Sonra kendi de şaşırdı.Hiç ayrı kalınmadı nasıl biri diye hiç düşünmemişim demek ki dedi.
Tabii beni tatmin etmedi.
Çünkü babamın çok enteresan bir karakteri var.
İnsanı sinir de eder mutlu da.
**
Eskilerden insanların birden hayatınıza girmesi ne güzel.
O günleri düşünüyorsunuz ve hafızanız size pislik yapmadan hep iyi şeyleri hatırlatıyor ve mutlu oluyorsunuz.
Biraz da ayrılığın neden bu kadar hüzünlü olduğunu.
Eskilere daldı herkes,en çok da amcam.
Yemek masasından kalkarken amcam biraz duygulandı: sizi kızlarımdan ayırd etmiyorum çok hislendim dedi.
Tabi annem ve yengem ağlamaya hazır yaşlarında olduklarından hemen gözleri kızardı.
Güzeldi bee :))
***
kocam rahatsız,havalar çarptı herhalde.
Bir evde kadınların hasta olması en normal olan.
Erkekler hasta olunca evin havası çok değişiyor.
Ben huzursuz oluyorum,ayda yılda bir hasta olduklarından insanı saran bir gerçek hastalık duygusu oluyor,ama kadınların öyle değil hani osuruktan hasta oluyoruz,uyuyunca geçen tarzda ama hergün :)
Çok uzun bir cümle oldu ne yazdığımı anlamadım :)
****
Hala sabah namazında uyuyup öğlen birde kalkıyorum.
Ve inanılmaz bereketsiz geçiyor günlerim.
Düzenim bozulunca zor düzeliyor.
***
Fotoğraf makinem ablamda kaldı.
Resimleri sonra yükliycem.

Hiç yorum yok: