1 Haziran 2009 Pazartesi

NE GÜZEL BİTTİ

Mayıs ayı güzel bitti.
Sınavları atlattım.
İnş geçerim.
Cuma günü çok güzel bir olay yaşadım.Maddi olarak rahatladık :)
En son pazar günü sınavdan çıktıktan sonra arkadaşımla buluştum ve güzel dakikalar yaşadım.
Onun için istediğim bir şeye çok yakın ve bu beni çok mutlu etti.
Demin bir video izledim.
JTB nin sitesinde.journeytoblue.
Kanser hastası bir prof son dersini veriyor.
Çok nefisti.Kesinlikle duygu sömürüsü yapmıyor.Çocukları ilerde izlesin diye kayda alıyor.
Sanırım mehmet öz de var.
İnsana ölüm çok iyi bir ders aslında.
Ölücem ve mutlu olmamak için hiçbir nedenim yok diyor kısaca.
Evet sınavlar geçsin borçlar bitsin derken o zamanları ıskaladım keyfini çıkarmadım ve yanımdakileri de ıskaladım sanki.
Bir gün herşey bitecek ama önemli olan o olaylar seyir halinde iken ne kadar hayattan zevk aldığın,tadını çıkardığın.
Ben anlamam hayat geçiyor sen ne dersen de.
Dünya dönüyor farketmesende.
İstediklerim için çalışıcam ama hayatımı da dibine kadar yaşıycam
allah nasip kısmet ederse.

Hiç yorum yok: