2 Haziran 2009 Salı

YAA DEMEK Kİ NEYMİŞ?

Geçen hafta iki haber aldık.
İlki; Fatih 1. İcra Mahkemesi'nde bir hakim, salondaki çarşaflı vatandaşa "çarşaflı" olduğu için "terbiyesiz, ahlaksız, ukala" dediği yönündeydi.
Hemen hemen aynı günlerde, Çapa Tıp Fakültesi'nin acil servisinde bir hastaya Aynur Tezcan (30), annesi "çarşaflı" olduğu için bakılmadı. Yüksek ateşli olan hasta 6 buçuk saat bekletildiği için beyin ölümü gerçekleşti. Üstüne üstlük ambulans şoförü, çarşaflı hasta yakını ve başörtülü kızı taşıdığı için azarlandı.
Şimdiye dek örtülüler, "dini kimlikle objektif olamayacakları" gerekçesiyle kamu görevi yapamıyorlardı, laik görüntüyü bozdukları için okullara giremiyorlardı. Demek ki bu eşik, "dini kimlikle nefes alıp vermelerine" kadar geriledi. ÖZLEM ALBAYRAK/YENİ ŞAFAK
***
Yaa demek ki neymiş?
Objektiflik dış görünüşte değil kafadaymış,
Demek ki neymiş?Açık olan kemalist kalantorlar ayrımcılığın feriştahını yapabiliyorlarmış.
Ben kapalı halimle memur olmak istiyorum arkadaş.
Kim ne derse desin.
Objektif davranmama korkusuyla yeri göğü inleten ruspiler şimdi ne diyorlar acaba?
Oh olsun onlara diyorlardır.
Ölsün kapalılar,yerilsin,rezil rüsva olsun.
neden?Çünkü onlar türbanlı.
Bir de hakime hanım diyorki "burda sizin allahınızın kuralları geçmez ..."
Bak sen.Şimdi bu kadını öldürsen günaha girmiş olur musun acaba?
***
Muhafazakarların bu kadar alttan alması yeter artık.
Herkes haddini bilecek.
Nasıl ki önceden bira şişesini kağıda sarıp zıkkımlanıyorlardı şimdi de benim gözüme sokup yarabbi şükür diye laf atmayacak.
Götü yemeyecek.
"Ulan haddimizi aşmayalım" diyecek.
"O insanları rencide etmeyelim şerefsizliğin bu kadarı da olmaz" diyecekler.
"kendi kendimize içip sıçalım herkesin günahı kendine" diyecekler.
demeyene de sive sive dedirteceksin.
Benim özgürlüğüm kısıtlanıyorsa kimse benden gül bahçesi vaad etmemi beklemesin.
Sen de ozaman mahalle baskısının feriştahını göreceksin.
Bana ne kadar özgürlük sana da o kadar özgürlük.
Beni okula kamuya almayacaksan sende üst katımda nikahsız fuhuş yapamayacaksın.
Benim ailemle olduğum yerde içip sıçamayacaksın.
Açık saçık giyinmeyeceksin.
Sen benim kapalı giyinmeme karışıyorsan ben de senin götünü açmana karışırım.
Beni kapalı çalıştırmıyorsan kamuda,öteki de açık çalıştırmayacak işyerinde.
ya herro ya merro.
özgürlük adı altında liseli kızlar oldu küçük fahişe.Normal bile değil artık kafaları kesiliyor maktüllerin.İnsanlık bitti hala türban lafıyla oyalanıyoruz.
B ülke müslüman falan değil.
Yoksa bu kadar it yerine konmazdı kapalı kızlar,kadınlar.
Yazıklar olsun.

Hiç yorum yok: