5 Haziran 2009 Cuma

FAZLA DİŞLERE VEDA

elimde buz torbası.
çenem kıpkırmızı.
öteki 20lik dişimi de bugün aldırdım.
diğeri çok kolay olmuştu.
bu inanılmaz zor oldu.
neredeyse bırakıp kaçacaktım sıkıntıdan.
adam neyle uğraşsa çekip alamadı.
şimdi anlıyorum dişçi fobisini :)
gerçi bora bey çok sakin güleç biri.
diğerini de böyle zor mu almıştık deyince ben biraz korkmaya başladım.
zaten giderken ihmal etmedi o da:"ağrı kesicileri üç tane de alabilirsin:(("
gerçi şimdi iyiyim.
yukardaki iki tane de alınacak.
ama onlar normal çekim.yanındakini çürütüyormuş.
müsait bir zamanda onlar da gidecek.
20lik diş masrafının 1/4 i neredeyse.
neyse bana geçmiş olsun.
asıl yarın sabah belli oluyor herşey,şişlik vs.
yarın işe de gitmiycem.
zaten konuşamıyorsun rahat rahat.
bundan da kurtuldum şükür:)

Hiç yorum yok: