18 Haziran 2009 Perşembe

EVİNİN KADINI

evet nihayet...
iş yeri hayatımı şimdilik noktaladım.
13 hazıranda.
Helalleşip ayrıldım.
O günden beri evdeyim.
daha bugün anneme gittim kahvaltıya :)
Bana özel gilik yaptı.
bol bol çene yaptık ablamla ve annemle.
İlk günün gazıyla bütün camları silip ve tül perdeyi yıkadım.
İkinci gün banyo tuvalet temizliği veee bitti :)
Sıkıldım :)
üçüncü gün arkadaşım kahvaltıya geldi.
Ve bugün ben anneme gittim.
Ve hafta bitti sayılır.
İnanılmaz bir şey keşfettim :)
Ev hanımı iken vakit gerçekten yetmiyormuş.
Ben çalışırken hem gazetelerimi okur hem gündemi takip eder hem yemek yapar hem akşam film izler ve daha bir sürü şey yapardım bir günde ,artı çalışırdım :)
Şimdi ise sadece bir tek iş yapıyorum.
akşama doğru gün bitmiş gibi geliyor.
Zaman ne tuhaf bir kavram.
Birde tabi ki ne kadar yük yüklenirsen o kadar çok bereketli oluyor hayatın ve zamanın.
Neyse şimdilik evden havadisler bu kadar.
kocamın eline bakıyorum diye takılıyorum herkese :)
sanki bu hafta bitecek ve beni geri çağıracaklar gibi bir his var.
hala alışamadım yani tatile.
Bu pzt ankara yolcusuyuz yine.
Hemde hızlı trenle :)

Hiç yorum yok: