4 Haziran 2009 Perşembe

EE ŞİMDİ?


Bütün telaş bitti
Ben şimdi neye sardırıcam :)?
Sınavlar bitti,okul bitti hatta.
İşyerinden de haziran 15 ayrılıyorum.
Ben şimdi neye kafayı takıcam :))
Boşluktayım dermişiiiieeem :))
Şaka bir yana inanılmaz hafifledim.
cevaplar yayınlanıpta geçeceğimi tahmin ettikten sonra bir elhamdulillah çektim doğrusu.
Sanki kovalayan vardı.
Ama işte yapı.hemen olsun bitsin,bitmezse de dert olsun bana.
Şimdi işyerinde halefime işleri gösteriyorum.
Ayrıldıktan sonra yaklaşık bir hafta evde olmayı planlıyorum inş.
Temizliğimi yapmayı,evime doymayı,gezmeyi tozmayı planlıyorum :)
Annemleri çaya çağırmayı,kızlarla mağazaların tozunu attırmayı,sabah yürüyüşlerine başlamayı...
Ondan sonra ankara yolcusuyuz.
Kayınvalidemlerde de bu dediklerimin aynısı oluyor:)
allahın doğrusu kadın bana bir bardak bile yıkatmıyor.
kıçımı kaldırmıyorum desem yeri.
Sen dinlen zaten çalışıyorsun diye yapıyor o da allah razı olsun.
E bende hiç nazlanmıyorum :)
yarın iskender pala nın kitabına başlıyorum.
Katre i matem.
2.yıldönümü hediyesi :))
Kitaplarıma saldırıcam demiştim.
Şu işyeri defterini de bir hayırlısıyla kapatsam şimdilik ne iyi olacak.
Çıkarken bütün paramı alsam.
Tatilim tam anlamıyla rahat rahat geçirsem.
Asıl ozaman dinlenmiş,şarz olmuş olucam sanki.
Ama kısmet.
artık dersimi öğrendim.
Her şartta her koşulda mutluyum mutlu olucam.
Şimdilik bu kadar.
Bakalım kul planı böyle.
asıl yukarıdaki plan nasıl :))?

Hiç yorum yok: