9 Haziran 2009 Salı

CİNAYETLER VE BEN

Sabah uyanır uyanmaz doğru mutfağa.
Harnup pekmezinden bir kaşık içiyorum gözümü bile açmadan.
Onsan sonra mutat hazırlık.
En son ceketi giyip bir bardak sütü içip yallah.
Dişimden sebep bir kaç gündür poğoça alıyorum yumuşak yumuşak.
Açma poğoça vs alırken hep içimden derim "acaba adam ne düşünüyor,sabah sabah kahvaltı yapmadan açmayla geçiştiriyor karıya bak.bide bundan anne olacak,allah bilir kocayada bir şey hazırlamıyordur,kendine bile bunlardan alıyorsa..."
vb düşüncelerle işyerine geliyorum :))
Bu aralar azıttım geç geliyorum.
Ama bitiyor bu hafta.
Zaten bu hafta hiç bir şey yapmıyorum hep gösteriyorum.Şöyle yap böyle yap.Bazen konuşmaktan dişim acıyor.
halefim işiyle uğraşırken bende gazetemi satır satır okuyorum.
Öğleden sonra gidiyor o.
Ondan sonra pcnin başına ben çöküyorum.
Bütün gazetelere,bloglara göz gezdiriyorum.
Anasını,sevgilisini kesip doğrayanlar...
Temiz toplum adı altında onu da çöp kutusuna atanlar....
Sınava göndermedi diye anasını kesen kız...
Bu arada beni de annem çok korkuturdu "seni okuldan alıcam"diye.
Neden?
Gözüm açılmıştı,laf vermeye başladım,sesim çıkmaya başlamıştı.
Zaten her okul başlangıcında burnumdan gelirdi.
Gidecekmiyim,ihtiyaçlar alınacak mı,burs çıkacakmı vs.
Okul hayatımı hiç sevgiyle anmıyorum :((
Anasını kesen kızı biraz anlıyorum.
Benimde annem beni tehdit ettiğinde içimden hiç iyi şeyler geçmezdi.
Ben de annemi tehdit ederdim :))
Kaçarım bu evden görürsün gününü!!
Karşılıklı blöf yaparak geçti orta öğrenim hayatım.
Hey gidi anne :)) ama okumamda en çok da annemin emeği var.Korkuturdu ama yinede okumam için çok çabaladı.
Neyse.
Bu kesip parçalama olaylarını kurtlar vadisinden biliyor bazıları.
Sanki kurtlara kadar kimse kimseyi öldürmüyordu.
Aşk cinayetleri?
Polatın elifle yattığını bile hiç göstermediler:))
Peki aşk cinayetlerinde kimden etkileniyor benim sapık ve yalnız ülkemin insanı?
Aslında bu cinayetler önceden de varmış.
Ama bu kadar gözümüze sokulmuyordu ve bu kadar haberdar olmuyorduk.
Bizim köyde bile neler neler olmuş,annem esince anlatır :))
Vay anasını diyordum duydukça,bildiğin dallas :)
Hemde kırmızı noktalı :)
şimdi kimse diyemez bizim millet önceden çok iyiydi de şimdi çığırından çıktı.
Bozulmalar arttıkça,bilinç de bir o kadar artıyor.
Bu biraz da dünya kanunu sanırım.
Bir şeyler bitecek yenileri gelecek.
Dünya dönüyor dönecek.

Hiç yorum yok: