7 Ocak 2009 Çarşamba

KESİK BAŞLI TAVUK GİBİ
İnanılır gbi değil.
Şırnak da,devletin parasız dağıttığı tasarruflu lambalar kırılmış.
Niye?
Dinleme cihazı varmış içinde :))
Allahın ayıları....
Lan sen kimsin ki seni dinleyecek devlet?
Ya da ne konuşuyorsun da korktun kırdın devletin dağıttığı lambayı.
Ondan sonra da yok biz ikinci sınıf vatandaşız.
E bu kafayla ben mi olucam öyle.
Tabi ki sen olacaksın.
Yuh ya yuuuh !!!
Tamam ayrımcılığa ben de kızıyorum ama bazen de diyorum bunlar evrimi tamamlamamışlar.
Üzgünüm :(
***
Memurlar.nete bakıyorum arada sırada.
Kocadan sebep biara sardırmıştım.
Açıköğretim forumu var.
Mutlaka sinir harbi yaşayan ve yaşatan arkadaşlar var :)
Örgün ile aöf kavgası her daim vardır.
Gülerek okurum.
Demin gene rastladım.
Karaelmas ünv si bilmem ne dekanı aöf mezunuymuş.
Helal olsun valla.
Ben de okuduğum halde tınlamam aöf yi.
Söyleyemem rahat rahat.
Yani kırışamam ayy ben şunu okuyorum diye.
Ablam gibi diyecem birgün "lise mezunuyum" diye.
Çok acı birşey.
Eğitime bu kadar kafayı takmasaydım keşke.
Rezil oldum resmen.
Doğan avcıoğlu nun karısının röprtjı vardı ayşe armanla.
Kadın neler neler okumuş ama doğan avcıoğluyla evlenince ev hanımlığı yapmış sadece.
Ondan sonra boşanmalar vs.
Bir lafı çok oturmuştu kadının.
Şimdi diyor kesik başlı tavuk gibi ordan oraya koşturuyorum !
Hiç bir şeye yaramadı,yaranamadı.
Bir ömür gitmiş işte.
İnş ben öyle olmam.
Bazen diyorum s.ktr et,al evi yap çocuğu otur evde :)
Bazen diyorum ingilizce kursuna nereye gitsem :)
Bazen diyorum zehra çabalama :)
Zehra da şaştı ne halt edeceğini.
Gazım bir geliyor bir gidiyor.
Rusyadan gelen doğalgaz gibi :))
Bazen kıskanıyorum basitte olsa bir meslek erbabı olana.
Nesin? şuyum.Bitti.
Biz de ise;şöyleydi de böyle oldu da şimdi şunu yapıyorum sonra şunu yapacam vıdı vıdı.
İçimde benim türlü türlü zehra var.
Biri manyak her yere atlamayı herşeyi yapmayı isteyen ve yapacağına inanan bir manyak.
Öteki zehra ise çok kaderci ama kindar.Kabullenmiş gibi görünüp kinini bastıramayan.
Biri hiç bir dünyalık işte gönlü olmayan.Evde ömrünün sonunu beklemeye hazır gariban.
Öteki para bulduğunda soluğu edirne sınırında almayı planlayan sırf bunun için hayalinde paralar biriktiren,rotalar çizen.
Müşfik bir anne adayı da var içmde.Hayalindeki çocuklara don biçen.
Bazen korkuyorum bu kadar istek bu kadar insan bir kafada olmuyor.
Dayanamayıp bağırmak geliyor içimden zaman zaman.
Ama neye kime belli değil.
Her şey hikaye.
Haticeler öldü neticeler kaldı.

Hiç yorum yok: