6 Ocak 2009 Salı

BAKMAYIN KIZDIĞIMA

Bakmayın kızdığıma Tayyib e
Gene de en yürekli o çıktı dünya kamuoyuna.
Şerefsiz araplara bakınca anlaşılıyor.
Zaten biz müslümanlar nedense bir birlik olamadık.
Yahudiler heryerde olduklarına göre.
Hatta fehmi koru gibi düşünürsek:onlardan habersiz hiç bir yerde hiç birşey olmayacağına göre,seçimler,ayaklanmalar,darbeler vs.
Demek ki bu konuda Tayyib in kaybedeceği bir şey yok.
Savaş malzemesi anlaşmalarına kızıyorum.
Bizim paramızla İsrail kalkınmasın istiyorum.
Evet.
Ama buna karşılık da dünyada sadece filistin katliamına bağıran benim devlet başkanım !!!
Kaldıki biz laik bir ülkeyiz resmiyette.
Yabancı ülke yazarlarının yazılarına bakıyorum Tayyiple ilgili.
Herkesten daha araptı,
Elini taşın altına daha çok koyabildi diyor biri.
İnşallah hayırlısı olur.
***
Öyle ki Yahudiler taşların ve ağaçların arkasına saklanacak ama ağaç ve taş dile gelerek 'Ya Müslim! Ey Allah (c.c.) kulu! Gel, bak benim arkamda Yahudi var, buraya gizlendi, benim arkamda, gel onu cezalandır. diyecek. Sadece 'gargat' ağacı bunu söylemeyecek çünkü o Yahudi ağacıdır” buyuruluyor. (Kitab-ul Fiten H. 2239).
Yahudilerin Müslümanlara yönelik taşkınlık ve zulmü inanılmaz boyutlara varınca, sabır sınırı taşıp artık bu zulme bir dur demek isteyen Müslümanların kendilerini bulup cezalandırmasından çekinen Yahudilerin bulabildikleri her yere kaçıp saklanacağından söz ediliyor.
İsrailde en çok bu ağaç ekiliyormuş :)
****

Hiç yorum yok: