15 Ocak 2009 Perşembe

GİRİŞİMCİLİK ANKETİ

  1. Hayal kırıklığına uğradığınızda,bununla başa çıkabilir ve olumlu bir ruh haliyle yeniden işe başlayabilir misiniz?
  2. İlgi odağı olmaktan,kendinizi veya yaptığınız işi satmaktan mutluluk duyar mısınız?
  3. Sizin için organize olmak kolay mıdır?
  4. Hayatınızı nasıl kontrol edebileceğinizi ve disiplin altına alabileceğinizi biliyor musunuz?
  5. Kabul edilebilir bir seviyede risk almaya hazır mısınız?
  6. Yaratıcı yönünüzü nasıl gösterebileceğinizi biliyor musunuz?
  7. Hayal gücünüz var mı?
  8. Olumsuz gibi görünen bir takım koşulları ele alıp bunları fırsata dönüştürme becerisine sahip misiniz?
  9. Cesur ve sabırlı mısınız?
  10. Kendi işinizi kurduğunuzda yüzyüze kalacağınız özgürlük kısıtlamalarını ailenizle birlikte göğüsleyebilecek misiniz?
  11. İnandığınız şey uğruna savaşabilir misiniz?
  12. İnsanları sever misiniz?
  13. Daha önceden bir yönetim deneyiminiz var mı?
  14. Sıradanlıktan nefret eder misiniz?
  15. Güvenilir misiniz ve kendinize güvenir misiniz?
  16. Birine veya birşeye gerçekten inandığınızda,diğer kişilerin yargılarını gözardı edebilir misiiz?
  17. İnsanları etkileme yeteneğine sahip misiniz?
  18. İnsanlar sizi çoşkulu ve hayat dolu biri olarak tanımlayabiliyor mu?
  19. Zamanınızın çoğunda yalnız çalışma fikri hoşunuza gidiyor mu?
  20. Telefonlara çıkıp,yabancı insanlarla konuşmak hoşunuza gider mi?
  21. Sabahleyin erkenden olumlu bir ruh haliyle uyanır mısınız?
  22. Finansal durumunuz tutarlı mı?
  23. Harekete geçmeden önce ev ödevlerinizi yapmaya isteklimisiniz?
  24. Kolay sıkılır mısınız?
  25. İlişkilerinizde sinirlerinize kolaylıkla hakim olabiliyor musunuz?
  26. Kendinize gülmeyi becerebiliyor musunuz?

Kendi işini kurmayı düşünen kişilere yol gösterici nitelikte olan bu sorulara genellikle olumlu cevap verilmesi durumunda başarılı bir girişimci olunacağı belirtilmektedir.

****

Üşenmedim yazdım soruların hepsini.

Girişimcilik dersimden bir anket.Ben bu dersi hiç sevmediiiim :(((

Böyle soruları çok severim ama cevaplarım hep uzun olur :) şıklar bana göre değil.

Birde ben kendimi herhalde tanıyamıyorum.Ya da duruma göre acayip değişen sorular var.

İkna yeteneğimi yakınlarıma sonuna kadar kullanırım,tehdit şantaj allah ne verdiyse ama yabancılara ilişmem.Şimdi ben iknacı biri miyim?

İnsanları sever misiniz sorusu ayrıca çok komik :)) Çok seviyom insanlığı :)))))

Sinirlerine hakim olabilme sorusu mesela.Ne kadar sinirlendiğime bağlı?ya da ortama.Yani beni ezip geçecek bir ayı varsa karşımda tabii ki otu dolanırım.Ve ya az kızdıysam rol yaparım çok kızdıysam ortalığı resmen batırırım :)Karşımdakine,duruma,samimiyete bağlı bir olay.

Telefona çıkıp yabancılarla konuşmak niye hoşuma gitsin ya, ben sapık mıyım :)))

En önemlisi kendiniz satmaktan mutluluk duyarmısınız soru çok fena.Değil mutluluğu öyle yapanları eşşek gibi dövmek isterim içten içe.Gerçi öyle olanların mayaları belli olur.Mümkün olduğunca onları rezil etmek,küçük düşürmek için elimdeki bütün kartları oynarım.Satmayın kendinizi kardeşim.Herşey belli zaten.

Hiç yorum yok: