15 Kasım 2008 Cumartesi

SPORTWOMEN

Bugün annemlerdeki kondisyon bisikletimi almaya gidiyorum.
Geçen gün namazda aklıma geldi :)
Kullanan yok niye orda duruyor diye :)
Babama askılık olmuş vaziyette.
Zaten evdeki kondisyon aletlerinin hazin sonları :)
Ama yok bu sefer kararlıyım :) - bunu yazarken bile kendime inanmıyorum-
Günde yarım saat ata binecem evde :)
Çünkü başka şansım kalmadı.
Sabahları işe zor geliyorum birde erken kalkıp yürüyüş yapamıyorum.
Havalar soğudu.
Yazın da yapamadım çünkü tansiyon sorunum çıktı.Kesinlikle su kaybetmemem lazım.
E en uygun vakit şimdi.
Havalar nane molla.Öyle aman aman terleyeceğimi zannetmiyorum.
Su kaybı açısından olumlu.
Evde otururken ısınmış olurum.
E birde boğaza dikkat edersem neden olmasın ?
Artık iş çığırından çıktı netekim.
Masa başı iş çok kötü.
Akşamları da ali arabayla evin önüne kadar bırakıyor.
Sabahlarıda dadandım.
Dedim zehra böyle olmuyor kaldır kıçını.
Bütün gün oturarak iş yapıyorsun zaten e birde sabah akşam yürüme mesafemi de arabayla kaldırınca işler kötüleşmeye başladı.
Sonuçta bugün yürümedim az yiyeyim durumu da olmuyor :)
Sonuç;otururken nefes aldığımda -hele ki yemekten sonra-daraldığımı hissediyorum.
Kendime zaman vercem.
Ama uzun bir zaman.Zaten dolap beygiri gibi bir şeye alışınca yapmazsam ruhum huzursuz oluyor.
Psikopata bağlıyorum.
Alışkanlık edinirsem yırttım :)
3 yada 5 allah ne verdiyse.
İşte böyle.
***
Bu arada öksürüğüm hala geçmedi.
Artık yoruluyorum öksürürken.
Karın kaslarım öyle kasılıyorki sanırsın mekik çektim saatlerce.
Pazartesi doktora gidiyorum bakalım.
inş şifamı bulurum :)

Hiç yorum yok: