26 Kasım 2008 Çarşamba

GENE UNUTTUM NE YAZACAĞIMI

Misafirim vardı 2 gündür.
Saygıdeğer ablam :)
Evde inşaat olunca kaçtı geldi bana.
Çalıştığım için yatılı misafir olunca zorlanıyorum.
Yani gündüz yalnız kalıyorlar,kendin pişir kendin ye vs.
Ama akşam evde misafir olması güzel bir duygu:)
Cem yılmazın dvd sini izledik ilk gece.
Dün de gazete okuduk,sohbet ettik,ablam osmanlıca öğreniyor arada bize eski atasözlerinden aktarıyordu.
Velhasılı kelam gitti bugün öğlende.
Kendi kendini savuşturdu yani :)
Umarım güzel geçirmiştir o da.
***
2009 da muhasebe paket programımızı değiştireceğiz.
Ben ki alışkanlıkların kadını.
Zor olacak gibi.
5 yıla yakındır lks kullandığım için zor olacak başka program.
Ama bunun da resmi muhasebe avantajı var.
İnş hakkımda hangisi daha hayırlı ve yararlı olursa o olur.
***
Bloga girerken neler neler yazmayı düşünüyorum.
Ta ki şifremi girip başlığı atıncaya kadar.
Her şey bir anda uçuveriyor :(
Neyse başka bir zaman inş.

Hiç yorum yok: