4 Kasım 2008 Salı

AĞIR MİSAFİR

Evlenmeden önce ablamla anlaşmıştım.
Öyle zırt pırt damlamayactım :)
Şimdi istesemde zırt pırt gidemiyorum.
Hafta sonları özellikle cumartesileri gidiyoruz.
Haftada bir gün gidince ağır misafir oluyoruz haliyle.
O yüzden mutlaka çayın yanına tatlı yapar ablam.
Kocayla tatlıcı olduğumuz için.
Bu seferde ıslak kek yapmıştı.
İçine hiç yağ koymamış.Yalnız bizim öyle bir isteğimiz yoktu ama sanırım kendisi bizdeki kilo artışına müdahale etmek istiyor kendi çapında :)
Yine de üşenmeyip uğraştığı için seviniyorum.
Yine kalabalık oldu ortam.
Yeğen gelince zaten ortalık karışıyor.
O da iyice büyüdü.
Kriz yaşlarında.
2,5 ile 3 yaş arası felaket bir durum.
Allah anasına babasına sabır versin.
Cumartesileri annemlere giderken cd aldığım dükkana da uğruyorum.
Yine 5 tane kiraladım.
Toplam kocayla izlediğimiz filmler 88 tane olmuş.
Not alıyoruz izlediğimiz filmleri.Ondan sonra da puan veriyoruz.
Kendi oscarımızı yapıyoruz yani :)
Erken kaçtık annemlerden.
Zaten en güzeli tadında bırakıp kaçmak.
Eve gelince oturduk Al Pacino ve Russel Crowe un oynadığı köstbek filmini izledik.
Sonrada bir uyuduk pir uyuduk :)

Hiç yorum yok: