4 Kasım 2008 Salı

HAFTADA 3 GÜN BALIK

Dün eve gider gitmez akşamdan hazırladığım hamsileri tavaya yerleştirdim.
Patates,soğan,hamsiler,maydonoz,domates sosu ve limon.
Birazcık da su.
Onlar olurken salata yaptım bir kova :)
Güya koca gelmeden yetiştirecektim.
Nedense hala elim mi yavaş anlamadım yetiştiremedim.
Biracık bekledik.
Ama müthiş şiştik balıktan sonra.
Bugün kalan postayı yapıcam.
Haftada 3 gün balık yemek fevkalade faydalı imiş.
Ayıkladıktan sonra yapmak mesele değil ama ayıklamak biraz zor.
Ama gene de herşeyine değiyor.
****
Pazar günü arkadaşımdan davet msjı gelmişti.
Gün yazmayı unutmuş.Sizi davet etmek istiyorum deyince ben anladım ki kocayla beni.
Yoksa bana siz demez.
O gün aramadım işyerinden müsait olnca gündüz ararım diye.
Keşke arasaymışım.
Çünkü pazar günü buluşmuşlar.
Ve kızlardan hiçbiri de beni çaldırmadı bile.
İnsan arar hayırdır gelmiyormusun diye.
Alındım hemde çok.
Hata bende de var.Ara msjı görünce.
Olsun.
Bu ilk değil sanırım son da olmayacak.
Yaş ilerleyince zaten fazla arkadaşın olmuyor.
Olanlarıda harcayamıyorsun.
Ama kırılınca da ben pek eskiye hatır etmiyorum.
Neyse.
Olacak böyle çizikler.
Netekim insanız.

Hiç yorum yok: