3 Eylül 2008 Çarşamba

ALLAH KOLAYLIĞINI VERİYOR

Bu saatlerde ezilmeye başlıyor midem.
5 e doğru.Allah a şükür bu sene iyi gidiyor oruç.
Dün akşam iftardan sonra birden boğazımda gıcık oldu ve bir saate kalmadan burnum boğazım hepberaber hasta oldu.
Bugün sol burnum akıyor sadece :)
Susuzluk ve açlık çok zorlamıyor elh.
Başımda ilk gün ağrıdı işe gidemedim ama o da nazar diyorum.
Akşamları biraz canım sıkılıyor.
İftardan sonra.
***
Dünyanın işini yapıyorum ama saat geçmiyor.
Bereketli günleri ve geceleri ve de saatleri bereketsiz geçirmekten korkmak gibi bir takıntım var.
Ramazanda onlardan biri.Teravih namazına başladım.
Dün ektim sadece.
Ev alma meselesini konuştuk kocayla.
Yani zehra hanım ın gündüz düşlerinden bir kare yine.
Herşeyi evimizi almaya bağladım.
Gene pişman olmasam keşke.
****
Dün düşündüm rahat geçen oruç neye yarar diye?
Açlığın eziyetini çekmedikten sonra neyi terbiye edecek oruç?
Açlık nasıl ikiye büküyor belimizi ama?
Düşünemiyorum bunun herzaman olacağını!
Hoş fakir insanların iftar saati de yok.
****
İftar davetleri vs hareketlense ramazan.
Bu akşam gitsek mi biryerlere?

Hiç yorum yok: