29 Ağustos 2008 Cuma

ERKEKLERİMİZ

Bir cumayı daha atlattık.
Yenişafakta Fatma barbarosoğlu nun bir yazısı vardı.Çok güzel bir mevzuya dokundurmuştu gene.
Kendini çok müslüman sayan erkeklerin evlenirken kapalı kız alma sendromu diyeyim ben buna.
Böyle denyoluklar yapan erkekler de var.
Bir de şu türleri var bunların.Yazar buna pek değinmemiş ama ben mail attım.
Muhafazakar atfettiğimiz erkeklerimizin,-yani aile olarak dindar,ablası,annesi kızkardeşi kapalı olan erkekler-evlenirken,öyle yazarın dediği gibi kapalı değil bilakis ne olursa olsun -mümkünse memesi büyük olsun-anlaşayım yeter demeleri.
Ve benim buna çıldırmam.
Erkek kardeşim ve saz takımına bir imtihan çekmiştim geçmiş gün.
Evleneceğiniz kızda ne arıyorsunuz hesabına.
Hiç birisi kapalı olsun demedi.
Ben hatırlatınca da " ya zehra abla evlenince kapanır önemli olan anlaşmamız"dediler.
Aslında mantıklı gibi gözüken bu laf gayet ahmakça.
Benim kızdığım şey ; sol görüşlü hiç bir erkeğin evlenirken bırakın kapalı kızı,kapalı biraz da dar mezhep ailenin yanından geçmezken,bizim muhafazakar ailede büyümüş eşşek heriflerimizin hiç idealist davranmamaları.
Yani demiyor herifçioğlu ;" yahu ben bile açık kız alırsam bu kapalıları papazlar mı alacak?"
burda açık kızlar şöyledir falan demiyorum.
Öncelikler mevzubahis.
Ne demek!!!Yarın evlenildiğinde bırakın evlendikten sonrayı evlenirken bile bir dünya problemi olacak.Beriki çalgılı düğün isterken ötekinin ailesi diyecek olmaz.
Seninkiler boylu poslu pardesü ile gelirken ötekinin ki giyecek ,dekolteden başı dönmüş elbise.
Mezhep farklılığı cabası.
Onun dekoltesinin sınırları ile senin babanın dekolte sınırları aynı değil.
Bir kere çok fazla ortak noktan olmadığı için ortak muhabbette olmayacak.Ve kopukluklar başlayacak.
Arada kalan da ahmak erkekler.
Ama şu var açık derken mezhebi de açık olanlar.
Yoksa sadce başı açık olanları kastetmiyorum.
Nice arkadaşım var tenini ve namusunu gayet derin koruyan.
Gerçi bu mevzuda kendimi pek anlatamamaktan da korkuyorum.
Hani ayırım yapar gibi.
Değil.
Ben öncelik konusunda erkeklerin gerçekten hassas davranmaları gerektiğine inanıyorum.
Tabi şu da var.
Kapalı isteyen ama yemediği nane kalmayan erkekleride çingenelerin donuna sokmak lazım.
Höst bre.Sen kendin adam ol da benim dinime örtüme karış demek lazım.
Neyse bu mevzu biraz kızgın ateş.
Açık arkadaşlarımda olduğundan yanlış anlaşılmamak dilerim.
***
Yarın benim doğum günüm.
27 den gün alacağım inş.
Eşşeğin yaşına gelmişiz babamın dediği.
Ne kaldı şurda 30 a.
Hayırlısı bakalım.
Önce sağlık.

Hiç yorum yok: