11 Eylül 2008 Perşembe

SAHTEKAR ÖZEL HASTANELER

Öğlen kocaya genel cerrahide muayene aldık hem devletten,hem üsküdar yunus emreden hem de medicana dan.
Ben vaktiyle yunus emre de cıngar çıkarmıştım.
Göz muayenesi annem için.
SSK geçerli mi, evet.
Annemi koştura koştura ,işten de izin alıp üsküdara inip hastaneye vardık.
Aaa bir de ne duyalım.
Bu saatte ssk lılara bakmıyoruz kiiiii
E tabi benim nevrim döndü,
Haliyle gözüm de.
Bağırıp çağırdım.Rezalet çıkarmıştım.
En sonunda başhekimde göz doktoruymuş o bakmıştı bize.
Ve bana tarihi bir konuşma yapmıştı.
Oluyor böyle vak'alar,arkadaş yeni.
Gelelim BU GÜNE.
Aradım medicanayı.
Üstüne basa basa diyorum ki kocam çalışan memur.
Fark 5 YTL dedi.
Önce şaşırdım çünkü çok düşük.
İki defa sordum.Çünkü medicana kazık biliyorum.
Tahlil olayımda heryerde 50 civarıyken orda 70 idi.
Neyse evetleştik.
Akşam oldu şimdi koca muayene oluyor.
Süpriiiiz.
5 ytl öğleden akşama kadar oldu 55 ytl.
Neyse adam girdi ama ben oruçlu halimle kudurdum tabii.
Yeni kapattım telefonu.
Biraz şarladım,biraz cırladım,biraz ahlak dersi kapattım.
-Bu telefonlar dinleniyormu ?
-evet hanımefendi.
-Hımm tamam ozaman.bu yaptığınız tamamen bir strateji.5 ytl deyip hastayı oraya çekmek tek derdiniz.bu yaptığınız ayıp ayıp.Koskoca hastane.
-Efendim arkadaş yeni old için.
-Hep mi bana rastlar bu yeniler.yalan söylüyorsunuz bilerek yapıyorsunuz bunu.
-Neyse duyanlara şikayetim bu telefon.
vs vs vs .
Kesinlikle eminim bunu bilerek yapıyorlar.
çünkü şimdi bizim yaptığımız gibi ve geçmiş sene annemle başımıza geldiğinde yaptığımız gibi muayene oluyorsunuz.
Çünkü konu sağlık.
Ve şerefsizler bunu biliyorlar.
Neyse mübarek gün.
Bozmayayım ağzımı.
Ama arayıp içimi döktüm ya.
Ohhh.
Soğuk su içmiş gibi oldum valla.

Hiç yorum yok: