17 Eylül 2008 Çarşamba

ORTAYA KARIŞIK

Tam karşımdaki binanın sahibi müteahhid,müşterimiz.
Dün bir daire sattı.165 bin ytl.3+1.
Bugün kadınlar temizliğe geldiler.
İzlerken bende bol bol dua ettim.
Malum ramazan.
Her şey dua ile.
Yalnız kadınlar çok titiz sanırsam.
Biri camı silmekten delecek diye bayağı bir tedirgin oldum :)
***
Bu gün yine ayşe abla geldi.
Onu görünce izin günümün yaklaştığı aklıma geliyor.
İşi bitirince çene yapıyoruz,
Performansımız yettiği ölçüde.
***
Bu akşam ablama iftara davetliyiz.
Yeğen geçen beni mahvetti.
Telefonda "zehra teyze sen buraya geeeeel öhöööö" diye böğürerek ağlamaya başladı.
Aklıma geldikçe gözlerim doluyor.
Teyzelik başka canım.Ne demişler teyze ana yarısı :)))
Meğer anasıyla kavgalıymış.Anasına nazire yapıyor yani.Bak bak stratejiye.
***
Dün kütüb-ü sitte nin 2.cildine başladım.
Başlarda sıkıldım ama sonra heyecanlı! ,enteresan hadisler vardı.
Bugünde işyerine getirdim.
18 cildi ara ara okumaya kararlıyım.
***
"Her şeyin bir zekatı vardır,evin zekatı da ziyafettir."
Ne güzel bir olay.
Misafir ağırlamayı,evin bir görevi olarak hemde bereket olarak algılamak.
Misafiri sevmeyen insanlara hayret ediyorum.
Ya bu hadislerden haberleri yok ya da ahiretten nasibleri.

Hiç yorum yok: