15 Eylül 2008 Pazartesi

RAMAZAN HERŞEYE RAĞMEN ŞENLENİYOR

Hafta sonu bu sefer gayet bereketli idi.
Turşuluk ve reçellik malzeme aldık pazardan.
Eve gelir gelmez turşuyu kurdum :)
Kornişon turşusu birazda acur.
Çok güzel bir duygu.
Hele birde tutarsa turşum,o zaman inanılmaz sevinirim.
Ertesi gün içinde çileklere şekeri döküp tencereyi kaldırdı.
Cmt günü evli ve küçük çocuğu olan arkadaşım kızları iftara davet etmişti.
Kız kıza iftar yaptık.Güzeldi.
Pazar sabahı hemen reçeli kaynattım.
Arıdan çok korkarım bir kaç tane misafir geldiler ama o kadar kaynardı ki reçel,onlar bile yaklaşamadı :)
Neyse çok kaynatmışım.
Reçel değil marmelat oldu.
Ama sonuçta onuda yiyen bir çift olduğumuz için karlı bir gündü diyebilirim :)
Kavanoza boşaltıp,öğlen namazlarını da kılıp doğru sultanahmete.
27.si düzenlenen s.ahmet kitap fuarına.
O fuarda çok anım var.
Ablamlarla giderdik.
İftariyelik hazırlar bankta açardık.
Mutlaka gülme krizi gelirdi :)
Yine aldım listemdeki kitapların bir çoğunu.
Kuran ı kerim aldım.Çok şık.Ufak boy.Çantada taşımalık.Okunaklı.
Safahat / mehmet akif ersoy.Her evde olmalı.Benim evimde yoktu.
Çile ve safahat bence her türkün evinde olmazsa olması.
Ahmet yüksel özemre / ah üsküdar ah
Koca özemrenin cenazesine de katılmıştı.Eski istanbul efendilerinden.Atom mühendisi.
Sevan nişanyan / yanlış cumhuriyet
Elif şafak / baba ve piç
Banu avar / avrasyalı olmak.
Bu sarı saçlı kadın trt 1 de sınırlar arasında diye program yapıyordu.beğeniyordum programını.
Aldığım kitaplar bunlar.
Geçen aldıklarımı bitirmek üzereyim.
Ordan kocayla ramazan klasiği üsküdara geçtik ve kanaat lokantasında iftar yaptık.
Yoğun ve bereketli bir hafta sonuydu.
Tam istediğim gibi :)

Hiç yorum yok: