10 Eylül 2008 Çarşamba

MÜBAREK AY BEREKETİYLE GELDİ

Zaman bereketli olunca herşeyi sindire sindire yapıyorum.
İşlerimi bitirdim.Normalde bekleyen evrak olurdu mutlaka.Ramazan girdi gireli masam bomboş.
Geleni işleyip takıyorum dosyasına.
Gazeteleri bile okurken anlaya anlaya herkesi,hepsini okuyorum.
Ve zaman gene geçmiyor.
Haberler heyecanlı bu aralar.
Başta Ermenistan.
Taşnaklar maç sırasında "tanıma-tazminat-toprak" pankartı asmışlar bir ara.
İşte bu olmadı demiş bizim gazetecilerden biri.
Ermeni T.C. vatandaşının cevabı hoş: O da olmasa taşnaklar partiyi kapatsınlar.
3 milyon kişi yaşıyormuş ermenistanda.
Biraz da yoksullar.
Amerika da loca peşinde koşacaklarına ülkelerine faydaları dokunsaya.
Çil yavrusu gibi ülkelere dağılmışlar.
Neyse bu sefer ki devlet ricali -inanıyorum ve güveniyorum ve hatta dua ediyorum-bu işleri epeyce kotarıcak.
İsrail-suriye arasında arabulucu rolüne soyundu.
Gürcistan-rusya cıngarında hemen kafkasya platformu nu masaya koydular.
Ermenistan ile ilşkiler başlıyor.
Kıbrıs sorunu eğer rumlar da taşın altına ellerini koyarlarsa çözülecek.
Allah başımızdan eksik etmesin iyi insanları.
Hizmet insanlarını.Bu ülke buna layık çünkü.biz layığız.
***
Tayyip-aydın kapışmasına gelinceee;
Çok şaşırdım ilk başta.Kim yada hangi olay Tayyibin kuyruğuna bastı acaba ki eteğindeki taşları böyle canhıraş döküyor ?
Hemde Gül den rol çalarak.-ermenistan olayı kaynadı gitti -
Aydın doğan ın mehmet ali birand yaratığına verdiği açıklamayı üşenmedim sonuna kadar dinledim.
Arada kahkahalarla hemde :)
Yav ne yalan dünya kardeşim.
Biz kuruşlarla oynayalım elin adamı milyar dolarlar yüzünden ülke başbakanını kendine düşman etsin,kudurtsun.
Hayır şunu bilmiyorlar bir zamanların uzan'ı,karamehmet'i,dinç bilgini hani şimdi nerdeler?
Yani bugün barlasın yazdığı gibi bu ülkede istediğin kadar zengin ol,paranın da patronu ol ama senin patronun devlettir.Başbakandır,maliye bakanıdır,rtükdür yani enikonu yasalardır.
Haa deldirirsin birkaçına ama çekirge misali bak en sonda çattın çetin cevize.
Sarıgül imar işini hemencecik halledivermiş aydın abisinin.
Şaban Dişli yi manşete çekenler bunu duymadılar ama.
Fehmi koru Almanya dan şüpheleniyor.
Tansu çiller i de uyuşturucu kaçakcısı yapan bir iddianame atmıştı ortaya almanya.
O zaman 28 şubat dönemi ,çarşı karıştı vs.
Şimdi ne tansu var ortada ne uyuşturu.
Diyor Fehmi Koru.
Oruçlu olunca insan,sanki bu yaşananlar masal gibi geliyor.
Zaten şu an tek düşüncem ramazanı geçirmek başka da bir şey değil.
Ne sonrasını düşünüyorum ne de bayramını.
Hiçbir şey için ne hevesleniyorum ne ümitleniyorum ne de karamsarlaşıyorum.
Çünkü neydim ne olcağım cümlesini gün be gün yaşıyorum.
Herşey bir anda değişebiliyor.İyiye ya da kötüye.
***
Yarın aşçımız evine iftara davet etti.
Depodaki vatandaşlarla gidicez bakalım.
İnş eğlenceli geçer.
***
Neyse hal bundan ibaret.
Mübarek 11 ayları bekliyoruz ülkecek :)

Hiç yorum yok: