19 Eylül 2008 Cuma

BEKLE BENİ

Annem her ramazan derdi : 15 i yokuş,15 i iniş diye.
İnişe geçtik yani :)
***
Dün kayınvalideyle konuştuk.
Gezi planımızı tekrarladık yani.
Beni uçurdu bir cümlesiyle.
"Yiyip içip oturucaz rahat rahat izin bitene kadar Allah ın izniyle "dedi.
Ve ben uçtum, yokum :))
***
Dün hemen kafadan giyecekleri tasarlamaya başladım.
Koca rahat.2 pantolon,2 gömlek.
Ben...
Evde giymeye rahat kıyafet,ziyaretlerde giyeceğim şık kıyafet,ankara yı gezerken giyeceğim spor kıyafet derken haliyle uykum kaçtı :)
Gene bulamadım,gene eksiklerim var :))
***
Bin heves aldığım spor ayakkabı arkadan vuruyor.
Ayakkabıcıya ezdirdik ama gene ufaktan sızlatıyor.
Ankara gezime kadar ya ayakkabı düzelecek ya düzelecek.
Onu giyecem ben!!!
***
Kayınvalideciğim bekle beni.
Yiyip içip oturmaya,gezmeye gelmeme tam 10 gün var :)
***
Bu hafta sonu fotoğraf makinemi alıcam inş.
Bide internet.
Gözler blog görsün....

Hiç yorum yok: