6 Eylül 2008 Cumartesi

İLK İFTAR DAVETİMİZ VE MAÇ

Bu akşam annemlere iftara davetliyiz.
4 aile olacak toplamda.
Akşama maç da var.Onu da izlemiş olucaz inş.
İnşallah yeneriz.
Ben Gül ün maça gitmesini ilk günden itibaren destekledim.
Önce diyalog sonra çözüm.
Yalnız kapılar kapalı olduğu için tee gürcistan tiflis üzerinden gidilmesi hayli komik geldi bana :)
Bugün ahmet altan bir yazı yazmış.
Ermeniler,soykırım ve maçla ilgili.
Soykırım yaptığımızı söylüyor.
Umarım ortalık karışmaz çünkü ben ahmet altan ı okuyorum.
Ve de evet seviyorum.
***
Bugün erken acıktım.
Pazar yapıcaz kocayla.
Geçen hafta domates ve fasulye stokladım kışa.
8,5 kg domatesi rendeleme faslı tam bir fecaatti :(
Ellerimi rendeledim :)
Artan 3 kavanozum var onları da bu hafta doldurucam.
Aç karna ne kadar yaparım bilemiyorum ama.

Hiç yorum yok: