17 Aralık 2007 Pazartesi

YİNE GÜZELDİ :)



Evet bu haftasonu yine güzel ve bereketli geçti.

Sabahları normalde geç kalkardık ama bu pazar erken uyandık,kahvaltıyı yaptığımızda saat 11 buçuktu.Hafta sonu eve iki gazete alıp,benim çamurdan dönme türk kahve servisimle okuyoruz.Gözüken temizliği ! yaptıktan sonra kendimizi dışarı attık.

Evlendiğimizden beri sinemaya gitmemiştik.Şeytanın bacağını kıralım dedik.Evden capitol sinemasında kabadayı nın seanslarını öğrenip ona göre evden çıktık.

Sinema çok farklı bir dünya.param olsa bütün filmleri sinemada izlerim.Hani derlerya sinemanın büyüsü.Kesinlikle bu büyüye inanırım.Ama tabi birde parasızlık gibi bir büyü varsa üzerinizde 2 kişiye 22,50 ytl verip izlemek biraz koyuyor.Aaaa film kötüymüş diyemiyorsunuz.Gözünüzün önünden 22,50 ytl geçiyor el sallayarak :) Birde ben öğrenciyim yani yarı para.

Ama film güzeldi.Muhteşem değildi.Sarsılmadık çıkışta ama her güzel şeyi izledikten sonraki keyif vardı üzerimde.Kocam biraz eleştirdi ama düşündükçe o da beğendi.

Gelelim kabadayımıza,Ali Osman abimize.Senaryo bildik.Oyuncular tanıdık.Bizi Kenan İmirzalıoğlu bitirdi.Filmdeki adıyla Devran.Psikopat Devran:) Bir insanın psikopatlığı bu kadar mı güzel olur ya :))

Karaca'ya gelelim.Aslı Tandoğan.Dizilerde oynuyordu.Çok ama çok güzel bir kız.Valla izlerken benim bile ağzımın suyu aktı amiyane tabirle :)

Murat (ismail hacıoğlu): çocuk oynarken sanki rol yapmıyor evde sizinle konuşuyor.O kadar rahat.

şener abimize selamlar ,saygılar yorum dahi yapmıyorum.Ben bu adamı çok seviyorum :)

Tabii ki Rasim Öztekin.Bu tombalak adamı izlemek beni mutlu eder.Harbi tiyatrocu.Hemde eşcinsel rolunde.Adı da sürmeli :)

Klasik bir türk filmi.Final sahnesi güzeldi.devran döktürmüştü gene.

Kısaca İzlenir mi? izlenir abi :)

Akşam kocamla Kenan İmirzalıoğlu'na methiye düzdük.Aferin de şımarmadı da yakışıklı ağırbaşlı vs.Sanırsın kallavi sinema eleştirmeniyiz oyuncuyu övüyoruz :)

Bir daha ki ay inş eve bilgisayar alıyoruz.Ya da öteki ay.Artık kocamla oturup çaylarımızla sinema filmi izlemek istiyorum :( hoş ben filmi piç ederim yorumlarımla ama olsun ona da alıştırırız kocayı :)

Hiç yorum yok: