4 Aralık 2007 Salı

BENİM HALLLERİM I

Bu sabah çantama oktay sinanoğlu'nun kitabını atmıştım.Güya bugün iş yoktu.Sabahtan beri fiş işle,fatura kes,telefonlar vs.Bitmedi işim.Daha yeni ara verdim.Daha da bir koçan yüzüme mahsun mahsun bakıyor işle beni diye ama ben hiç o tarafa bakmıyorum :) Yeter yavv.
Dün işden eve giderken menüyü düşündüm.Patates çorbası yapmıştım cmt günü.Portakal ağacından alıp tarifi.En son yumurta ve süt ılık çorba suyuyla yavaş yavaş çorbaya yedirilecekti.Tam o esnada telefon çaldı ve ne olduysa oldu hatırlamıyorum.Geldiğimde kocamı çorbayı karıştırırken buldum.
- aa yumurtayı attın mı içineee ?
- ben atmadım ki sen attın gittin ben de pişmesin diye karıştırdım.
- aa ben mi attım hiç hatırlamıyorum :)
Haliyle çorba,çorbalıktan çıkmıştı.Benim zarif kocamla 2 gün o çorbayı zorla yedik :)
Dün artık o çorbayı bir gün daha yemeğe dayanamayacağımı düşündüm ve bulgur pilavı yapmak geldi aklıma.E tabi eksantirik olacakya benim yemekler.Serde artizlik var.İçine havuç ve patates koydum(işyerindeki aşçıdan gördüm).Yalnız ben bulgurun hemen piştiğini düşünmüştüm.Değilmiş :) Aç aç pişmesini bekledik ocağın başında.Demlenmeden götürdük pilavı.Neyse bugun yine ondan yeriz.
Birgün pilav bir gün çorba menümüz şaşırtmasın.
Kocayla kilo almada yarıştığımız ve yarışmada atbaşı ilerlediğimiz için tek çeşit akşam yemeği yeme ve çayı donsuz içme kararı aldık.Ama tabi bu karar ne kadar sağlıklı görünsede akşam alacağımız kaloriyi çaktırmadan sabaha kaydırdık.:)
dün akşam sabah kahvaltısı için peynirli gözleme yaptım.Daha doğrusu yapmaya çalıştım.Kendini gözleme zanneden birşeyler var şuan evde :)
Annemden telefonla talimatları aldım ve elime yeni aldığım merdaneyle başladım işe.İçimdeki köylü kadın uyanmıştı ve bu gidişle uyumaya hiç niyeti yoktu:) merdaneyi usta bir gözlemeci gibi attırarak,unları havalı havalı serperek - tabi hayal aleminde mutfak tandır oluyor,teflon tavada odunla yanan ocak- şahaser çıkarmaya çalışıyordum.Şuan kendimi feriştah yengenin fantezilerini seslendiriken ki ruh halınde buldum :)
Neyse Kocam onları pişirdi bende o arada çalışkan köylü kadınları gibi -dedimya içimdeki köylü kadın uyumayacak- kendimi ot toplamaya pardon ütü yapmaya verdim.Tabii ki bu arada çamaşır makinasında da çamaşırlar.
Nihayet gün bittiğinde çamaşırlar asılmış,ütü yapılmış,kocaya kahvaltılık paket yapılmıştı.Tabii içimdeki köylü kadını sopayla dövmeden kovmayı becerdim ve ben tembel şeherli garı olmayı sevdiğimi anladım :(
Şaka bir yana dün bende kendime şaştım.Bu akşam yatarım bol bol ohhh kebap :)

Hiç yorum yok: