10 Aralık 2007 Pazartesi

SÜMÜKLÜ HANIMELİ :)

Evet yine havalar soğuk ve yine grip mi nezle mi soğuk algınlığı mı neyse işte ondan oldum.
Kocadan geçti bize geldi.Toplu taşıma aracına binmiyorum,gün içerisinde konuştuğum hatta karşılaştığım insan sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor,dikkat ediyorum sırtımı üşütmemeye -hatta kocayıda alıştırdık onu da lahanaya çevirdim- ve en önemlisi kardeşim ben neredeyse bir aydır her akşam çay faslını bırakıp kuşburnu kaynatıp içiyorum.Niye hastalandım ben yaaa !!
Hatta öyle işin b.kunu çıkardım ki büyük kupalardan vs nerden baksan 3-4 bardak ettiği gün oldu.
Yazın su içmeyi abartırdım.Yürüken lık lık ederdi midem :) Damacana gibi :)Kışın normal olarak kuşburnu dolu damacana gibi oluyorum hatta müzekkerimle bereber oluyoruz.Hoş O öyle yararlı şeyleri pek içmez.İçemez.Eve atmak istediği kıza ilaçlı kolayı içiren Nuri Alço emmi gibi elinde kuşburnu içer gibi yapıyor ben ise lıkır lıkır gülerek içiyorum.Sonum mu :)))?
Sümüklüyüm,sümüklüsün,sümüklüü
Ne kadar da şekvacıyım.Altı üstü heryerim tıkalı :)
Pazar günü Rabia ablam,eniştem ve yavruları Maide Hüma kahvaltıya geldiler.Aslında adı kahvaltı sağolsunlar geldiklerinde saat 12 idi.Bir nevi öğlen ziyareti.
Menüm zengindi şimdi Allahın doğrusu.Tevazuya gerek yok :) Makinem olmadığı için resim koyamadım.
Hayat ne garip.İnsan doğuyor, büyüyor ve adam olup ablasını kahvaltıya çağırıyor :))
Hoş Rabia beni donunda sallar ikram konusunda ama :)
Ne yapalım onun da blogu yok.Atış bana serbest :) hah hah haaa
Maide'min ilk öğrendiği küfür;ona kızıp birşey söylediğinizde yüzünüze dimdik uzunca bakıp çeneyi yukarı kaldırarak seri bir şekilde "eşşek"diyor.Tabi ben ilk defa duyduğum için ilk anın şokunu atlattıktan sonra bastım kahkahayı.Aslında yaptığım hata ama 2 yaşına bile girmeyen bir sıpanın hele ki o sıpa sizin ilk yeğeniniz ise o kadar sevimli oluyor ki o hali.
Bu duyguyu masada olan herkes yaşadığı için embesil ebeveynler gibi küfüre gülerek cevap verdik.Hatamız var kabul ediyoruz.Aslında hoş olmayan bir yüz ifadesi takınmalıydık.Ama valla çok komikti ve ben sorumlu ana babası olmadığım için aklıma geldikçe güldüm :)
Velhasılı kelam hafta sonu güzeldi :)



Hiç yorum yok: