3 Aralık 2007 Pazartesi

BEN SEVDİM BU ARALIK AYINI

Kasım ayını da yedik bitirdik.Aralıkdayız bakalım.
Ben aralık ayına güzel başladım :)
Cumartesi günü aniden gelişen güzellikler yaşadım.
Cumartesi günleri artık saat 13.00 sularında terkedicem işyerini :) Yani yarım gün oldu.
Birde işle alakalı yeni bir şeyler düşünüyordum kafamda.Müşavirimiz mutad cumartesi ziyaretlerini yaptı geçen.Vee ofisini kapatmayı,her mükellefini kendi yerinde takip etmeyi düşünüyormuş.Bu şimdilik düşünce aşamasında diyor.Ama tabii ben çok sevindim çünkü bu gelişme benim için de çok nefis olacak.
HAYIRLISI ALLAH'TAN
Aralık ayına güzel başladım inşallah yeni yılda kendi gibi yeni,hayırlı,değişik güzelliklerle başlar.
Cumartesi akşamı eski işyerlerimden bir arkadaşım gelecekti.Kendi deyimiyle iki lafın belini kıracaktık :) Ama işyerinden erken ayrılamadı ve bu yüzden iptal oldu.Ona cuma akşamından cevizli cezerye yapmıştım.Bizde karı koca yemeği yer yemez cezeryeyi kaptık doğru annemlere.Hem ablamın bana ördüğü şal nezamandır bekliyordu hemde annemleri görmüş olduk.
Pazarda sıkı bir kahvaltı yapıp,hem hava almaya hemde yeni kitap bakmaya altunizade D&R'a gittik.
Bir hayalkırıklığı idi bizim için.2 katlı bir yer beklerken ufacık tek katlı yarısını ıvız zıvırın doldurduğu bir yer.Artı en önemlisi kitaplar çok pahalı geldi.Birşey almadan çıktık.
Eve gelirkende yarım kg hamsi aldık.ben kafalarını kopardım kocamda kılçıklarını ayıkladı:) ve akşam yemeğinde balığımızı da yedik ve bir pazar gününü daha sonlandırdık.

2 yorum:

DİLEKCE dedi ki...

Zehra cım umarım bu cezeryeler benim için yapılmamıştır. Eğer öyleyse çok üzülürüm. Gelemeyeceğimizi sana MSN den yazdım ama eline ulaşıp ulaşmadığından da emin değilim. Cep telefonu da kafayı yedi, numaranı bulup da haber de veremedim. Gene görüşmek nasip olmadı. Şu annemleri bi yerleştireyim ilk işim sana gelmek olucak. Biliyorsun işte durumları. Seni çok özledim. Kalbimin yanında olduğunu bil yeter.

ZEHRA dedi ki...

Dilek bahsini ettiğim sen değildin.Seni pazar bekliyordum.Cepten haber vermeyi unuttun diye düşündüm.gelemeyeceğin belliydi zaten.Sizin işler bir yerli yerine otursun rahat rahat ziyaretime beklerim :)Allah kolaylık versin.Sohbetini özledim valla.