17 Aralık 2009 Perşembe

YOLU YARILADIK

kayınvalideler pzt akşamı gittiler.
Geride bir tepsi ev baklavası,bir tepsi börek,dolapta 6 tane hazır yufka,kurulmuş kelem turşusu,bir kaç çeşit yemek bıraktı.
Baklava durdukça güzelleşiyor ve ben yedikçe korkuyorum çünkü haftaya doktor randevum var.Malum hoşgeldinden sonra tartıya.
Bebişe örülen hırkalar,yelekler,patikler var.
Güneşli bir havada resimlerini çekicem.
***
Salı günü de hazır ev temiz,ikramlarım var kahvaltıya aarkadaş geldi.
Gelirken bebişe ayakkabı getirmiş.
Kocanın iş yerinden de haberi ilk alan bir hanım arkadaşı ufak birkaç hediye göndermişti.
Ben aile dışından gelen hediyeleri görünce ağlıyorum :)
Çok garip oluyorum,belki de hormonlardan.
Kızımın şimdiden giysileri gelmeye başladı.Ve hepsi de çok güzel.
kız çocukları süslemeye çok müsaitler.
***
Bu cmt renkli ultrason randevumuz var.Kocayla gidicez inş.
Kızın yüzünü gözünü görelim bir.
Cinsiyeti de kesinleştirmiş olalım hem.
Bu arada 20 hafta +5 günlük oldu bebişim.
***
Kapatılan DTP,şehit olan askerler,amerika ziyareti vs o konulara hiç girmiyorum.
Allah hayırlısını versin.
Ben daha apartmandaki cahil komşuları idare edemiyorum.
İktidarın basiretini artırsın Rabbim.

Hiç yorum yok: