6 Aralık 2009 Pazar

İLK KIYAFETLER

İlk hamilelik kıyafetlerimi aldık bugün.
O kadar iyi iş yapıyor ki dükkan.
Ağzımızda o saatten beri.
Çok enteresan bir şey.Almak zorundayım,sığmıyorum kıyafetlerime.
Sonra almak gibi bir lüksüm de yok.
Ve oraya geken bütün herkes bizim gibiydi.
Ve hamilelik kıyafetleri bence çok pahalı.Alt 70,üst 80tl.
çok güzel iş yapıyordu adamlar.
Neyse benim kıyafetler güzel oldu.
Yalnız insan ne garip oluyor ya.
Göbeğim çıkmış meğerse.kamufle ediyormuşum demek.
Doğuma yakın arkadaş evlencek hem onada giymiş olurum kısmet olursa.
Gerçi ikinci çocukta da bu kıyafetler lazım.
***
Geçen lcw ya girdim.Ne güzel şeyler getirmişler bu sefer.
Pislik herifler almayacağım sene,tam benim zevkime göre gelirmi kıyafetler ya.
Ama olsun koyu kahve fitilli pantolunu yıllarca aradım ve bu sene karşıma çıktı.
Onu alıp koycam valla.Sonuçta bu çocuk doğacak ve ben kendi kiloma dönücem elbette bir gün.
***
Kilo demişken Sema Hanım-doktorum- ilk gün beni kilo konusunda biraz titrettiği için,dikkatli olmaya çalışıyorum.
5 ayda 5 kilo aldım sayılır.
İnşallah doğuma kadar böyle gider.80 le doğuma gitmeyi hedefliyorum.
Allah yardımcım olur inş.
Yoksa ben biraz psikolojimi bozabilirim.

Hiç yorum yok: