31 Aralık 2009 Perşembe

2009 MUHASEBESİ

Ne garip bir yıldı 2009.
Kriz zaten başlıbaşına bir eksi.
iş yerim kapandı.
İşten çıkmak zorunda kaldım.
Siyasi,ekonomik,sosyal olarak bence bereketsiz bir yıldı.
Ama;
Bu yılda hamile kaldım.
Sonu güzel geçiyor.
En kötü yıl böyle olsun.
Bu yılda ailem hayatta ve belimizi bükecek bir sıkıntımız olmadı hamdolsun.
Sağlık olsun da gerisi mühim değil.
Herşey insan için.
2010 daha güzel geçecek inş.
Herkes de bu ümit var.
Toplu dua hükmüne geçer de 2010 u daha bereketli yaşarız.
Ülke olarak,millet olarak,fert olarak.
***
Ümraniye de en kıytırık mağaza bile plastikten yılbaşı ağacı süslemiş.
alışveriş yaptıktan sonra gördüm.
Kendime kızdım sonra.
Uyarsaydım ya diye.
Bu ne böyle yaa?
İyice uçtunuz.
Aziz nikola bizim neyimiz oluyor ki?
Niye bu kadar özentiyiz ya Rabbim?
Bilinçli müslümanlık diliyorum Allah tan bu yılda.

Hiç yorum yok: