30 Aralık 2009 Çarşamba

RESİM SERGİSİ,GEZMELER

Çok hareketliydi geçen günler.
Cumartesi:
Kocayla ilk defa doktora gittik.
Doktorumuz Sema hanımı ve Medipolü görmüş oldu.
Bebiş iyiymiş Maşallah.
Hareketleri hissetmemem gayet doğalmış çünkü kız çozukları geç hareketlenirmiş.
Artık yürüyüşlere başlıyormuşum.
O gazla yürüdük bizde üsküdara kadar.
Hava da inanılmaz güzel.Cıvıl cıvıl.
Muharremin en kıymetli günü.
Ertesi gün davetliyiz.Hediye baktık.
Çok yorulduk ama çok denk gelen bir hediye bulduk.
***
Pazar:
Kocanın arkadaşına kahvaltıya gittik alibeyköye.
Karısı da hamile ve enteresan bizimle arada bir hafta var.O da kız :)
Malum böyle olunca konu bebek ve alınması,yapılması gerekenler oldu.
Güzel geçti.
***
Pazartesi:
İşkura ordan göztepe sgk ya gitmek zorunda kaldım aktivasyon için.
Yavaştan devlet dairesi fobim kalkıyor.
Güzel muamele gördüm.
Hemde hemen halledildi işim.
ordan yallah annemlere.
O gün rüyamda annemle hamur işi yapmıştık.
annem bana özel gilik yapmış.
Aşuremi de kaptım eve geldim.
***
Bugün:
medipole fazla ödediğimiz parayı almaya gittim.
Ordan rıhtım sanat galerisine,kadıköye.
Çok güzel resimler vardı.
Fiyatlar 1200 ile 500 tl arası.
Evine rahatlıkla koyabileceğin natürmont,manzara ve çiçek resimleri.
İDOyu tebrik etmek lazım.
Çok sade tasarlanmış,sıcak.
***
Bir kapıyla terasa çıktım.Öğlen güneşi gidiyor.
iki yanımda vapurlar hareket etmeye hazırlanıyorlar.
Tepemde martılar çığlık çığlığa.
Karşımda devasa haydarpaşa garı.
Elimi karnıma koydum:"annecim görüyormusun,dışarısı böyle güzel,sen bu şehirde doğacaksın inş"dedim.
***
Bugün tamtamına 5 ay bitti.

Hiç yorum yok: