23 Aralık 2009 Çarşamba

BEBEK KİTAPLARI

Beş ay bitecek hamilelikte.
Ben toplam 9 kitap alıp okudum sayılır.
Hamilelik,bebek bakımı,çocuk terbiyesi,aile vs konularında.
Evlenmeden önce de çok okumuştum.
İnanılmaz gözlem yeteneğim var.
Sonuçta hamdolsun evliliğim ortalamanın üstünde.
Artık evlilikle ilgili kitapları yeterli mi değilmi diye ayırd etmeye bile başlamıştım.
Bebek meselesinde de aynı şeyler oluyor.
Yeni bir şey yazmış mı,teknik bilgiler çok mu,teşhis ve tedavi sunuyormu,osuruktan teyyare mi,doyurucu mu,islama uygun mu,somut problemlere somut çözüm sunmuş mu vs..
Okurken şunu farkettim.
Ben zaten çocuk terbiyesini biliyormuşum.
Sadece etrafımda,terbiyesi bana ait bir yaratık yokmuş :)
Herşeyde olduğu gibi çocuk terbiyesinde DE ana tema:İLGİ VE SEVGİ.
Gerisi teknik bilgi.
***
Sefa saygılı nın çocuk psikolojisi kitabını aldım ablamdan.
şimdi o var elimde.
Akıcı,güzel.

Hiç yorum yok: