19 Aralık 2009 Cumartesi

DOPPLER RANDEVUMUZ

Bugün doppler yani ikinci düzey USG ,ultrason randevumuz vardı.
Kocayla gittik.O ilk defa görecekti.
Doktor da Allahtan çok ilgili bir insandı.Güzel güzel gösterdi.
Hatta biz daraldık o "ille de size daha güzel bir görüntü yakalıycam"diye uğraştı.
Bizim kız bir götünü döndü,bir anap selamı verdi :)
yüzünü o kadar güzel gördüm ki.
Gözlerini,burnunu,dudaklarını.Bize ağzını açtı gösterdi.
Cinsiyet konusunda da son noktayı koyduk.Onu da detaylıca gördük valla :)
Benim gene gözler doldu hemen.
Zaten ota boka doluyor,malum hormonlar.
Kocadan pek ümidim yoktu açıkçası.
Ama sanırsın radyolog:)
Böbrekleri doktorla buldular.
Cinsiyetini öğrendiğimde yaşadığım duyguyu yaşadım.
Gerçekçilik duygusunu.
Hoş bazen diyorum "ya ben hamile miyim"
Elh şimdilik bir sorun gözükmüyor.

Hiç yorum yok: