23 Aralık 2009 Çarşamba

ÖPÜCEN Mİ?

Dün ablama gittim.
Annem de ordaydı,ablamın arkadaşı da geldi ve o çok tatlı oğlu kerem de.
Yeğene giderken pastel boya ile resim defteri götürdüm.
faber castell boyalar.
Küçükken ağzımın suyu akardı o marka herşeye.
Resim yaptık çocuklarla,caylilou (kayluu)yu izledik hipnoz olmuş gibi.
Kayluu fırtınası esiyor bu arada çocuklu ailelerde.
Çok güzel bir çizgi film.zararsız ve faydalı hatta.
Giderken dedim"hadi benim de resmimi yapın"
Gözlüklü,terliksi hayvana benzer bişeyler çizmişler :)
Hatıra olarak aldım tabii.
***
Maide: ben zehra teyzemi çok seviyorum.
Kerem : giderken öpücen mi onu?
***
Çocuklara adam gibi davranırsan hemen seninle anlaşıyorlar.
ve tabii ki oyun oynamayı bilicen.
***
Akşam gelirken nevaleyi de topladım geldim.
Biraz dertliydi annem.
Yaşlanmış gibi.
Sonra düşündüm.
Sanki önceden farklıydı.
Herkes kendi kaderini yaşar.

Hiç yorum yok: