22 Mayıs 2009 Cuma

YİNE BİR YOL AYRIMI

patronla konuştuk.
Dedim ne yapıyoruz gidişat ne durumda.
Biraz malumun ilamı oldu konuşmalar.
İkimizin de bildiğini dile döktük.
Beni bırakma taraftarı değil.hem tazminattan sebep çık diyemiyor.
bende işini kolaylaştırdım.
e ozaman ben bakayım birşeyler dedim.
Ucundan kıyısından planlarımdan bahsettim.
yaşımın artık 28 olduğunu çoluk çocuk resmi muhasebe vs.
Sen o zaman iş bakarsın dedi.
karşılıklı içimizi ferahlattık.
Çok ama çok iyi oldu.
Bu seferde beni "nasıl iş bulucam lan ben "sıkıntısı sardı :)
e ben boş dururmuyum ,sıkıntısız bir an geçmemeli.
30-31 mayıs finalleri allahın izniyle atlatayım saldırcam piyasaya bakalım.
Gerçi biraz evde kafa dinleyeyim diyorum ama.
İş bulmadan sıkıntı olur mu acaba?
E bulup geç başlasam o arada nasıl bir yer ne yapcam ne etcem diye rahat olamam.
Bakalım neler olur.
Mevlam neylerse güzel eyler.
Bu arada ders çalışmaktan kusmak geliyor.
kuyruksuz atlatsam keşke.
Daraldım gene.

Hiç yorum yok: