15 Mayıs 2009 Cuma

ENDİŞELİ PERİ

Hergün bakmadan geçmediğim bir blog.
Poni :) eşi ona öyle diyor.
Benim için isimler çok önemlidir isimlerle severim insanları.
Bu yüzden doğmamış çocuklarıma şimdiden isim beğenmiyorum :)
Neyse.
Endişeli perininde ismini aradım taradım ama bulamadım.
Rahmetli eşinin isminden çıktım googledayola ama ııh ..yok.
Olsun ben onu resminden de sevdim.
Şu net alemi ne tuhaf.
Ben kendimi sapık gibi hissediyorum :)))
Portakal ağacı haticeyi 2003 den beri sayfa sayfa biliyorum.
İnanılmaz bir takip benimki
Ama bir kez bile yorum yazmadım :(
İnanıyorum bir yerlerde benim de kendim gibi sapıklarım var :)))
Endişeli peri de öyle benim için.
Blogunu keşfettiğim zaman geri dönüp sayfa sayfa okudum hemde hiç üşenmeden.
Ki o ara ders de çalışmam gerekiyordu.
Bir haftaya bitirdim.
Bir ara bloga ara vermişti o kadar üzülmüştüm ki :))
Sanki arkadaşınla görüşmeye ara vermiş gibi.
Hatta kocaya o gün " endişeli peri artık yazmayacak biliyormusun "demiştim.
Tabi o ilk anlamadı "kiiim?" :))
Tekrar sahalara döndüğünde inanılmaz bir duyguydu yaşadığım :)
Deli miyim ne bok :))
Aslında biliyorum ne olduğunu.Neden böyle beğendiğimi.Takip ettiğimi.
Ama anlatamam,kelimelere dökemem.
Nasıl haticenin sitesinde gezerken rahatlıyorum,mutlu oluyorum.
Bu da öyle.
Sevdiğiniz,muhabbeti güzel bir kadının sohbetini pür dikkat dinlersiniz hani.
Kendini de beğenirsiniz,güzelliğini.
Hem izler hem dinler hem hayran kalırsınız.
Belki de kıskanırsınız.
Böyle işte.
Bugünde kilo ile ilgili yazmış.
Tabii kendisi maşallah uzun boy,yerinde kilo yıllardır.
Ne anlayacak benim gibi yıllarca "fazla kilolu" yaşayan hatta yaşamaya alışan kadınların "nasıl mutlu olyorsan öyle kal kilonda "lafından nefret ettiğini.
Ve kesinlikle şişman olan insanların hiç birinin kilosundan memnun olmadığını ve bunu itiraf edemedikleri için mutluyum ayağına yattıklarını.
kimse bana bunun doğru olduğunu ispatlayamaz.
Kiloluysan vereceksin kardeşim başka türlü kilolarınla mutlu olamıyorsun.
Aslında yorum yapmak istedi canım şimdi :)
Ama yok.
Yazmayayım.
Sapıklığa devam :))

Hiç yorum yok: