5 Mayıs 2009 Salı

KAHVE FALIMA KİM BAKACAK?


Çok heves ederim aslında.

Ama günah olduğu için heveslendiğim kadar da korkarım.

40 gün duanın kabul olmayacağı söylenir.

Ve dahi şaka bile olsa.

Hani amaaan inanmıyorum zaten lafları hikaye.

İnanmıyorsan zaten baktırmazsın.

Günah olmasa bırak baktırmayı ben işin piri bile olabilirim :)

Nihayetinde paranoyak bir beyin lazım kahve falı bakmak için.

O da bence mevcut netekim :)

Evet nerden çıktı bu şimdi.

Kurtlara takıldıkya kocayla kaç aydır.

Orda elif ile canan her boş vakitte fal bakıyorlardı.

Birde bu aralar inanılmaz geleceği merak ediyorum.

Gelecek derken önümdeki bir kaç ayı daha çok.

İşyerinin vaziyeti en çok merak ettiklerim arasında.

Ve tabii ki benim durumum.

Bir de benim bu ay inş işletme bitiyor.

Ve bundan sonra yapacağım şeyler nokta atışı gibi isabetli olmalı.

Yaş 28 e dayandı ve son rötuşlar gibime geliyor.

Gerçi yaptığım planların içinde boğulcam bir gün ama :)

Olsun ben planlarımı dua niyetine allaha havale ediyorum.

Bazı insanlar çok şanslı oluyorlar.Kimisinin de sonradan şansı döner.

Ben bazı konularda inanılmaz şanssız bedeviyi oynuyorum :)

Ama yılmak yok.

Bazen hayal kırıklığı yaşıyorum -en ufak hareketlerden bile- bırak işte diyorum ne zorluyorsun.

Ama sonra biliyorum ki ben bıraksam da vicdanım beni bırakmayacak.

Ve en önemlisi mutlu olamıycam.Etrafıma da bunu yansıtıcam.

Bu yüzden yaptığım ve yapmak istediğim herşey aslında benim mutlu olmam ve bunun türevi etrafımı da mutlu etmek için.

Bunun için de moralimi yüksek tutmam lazım.

İmkansız diye bir şey yok,sadece imkansız vakit alır :)

Allahım sen hakkımda hayırlı olan kararları alabilme cesareti ver.

Birde sabır ve sebat.

Kim ne derse desin kim ne ima ederse etsin.

İstediğim sonuçları bana yaşat.

Amin.

Hiç yorum yok: