2 Mayıs 2009 Cumartesi

NE ÜLKE BU YA



1 mayıs rezaletlerini izlerken pat akşam kabine değişikliği gündemi değiştirdi.


Artık 1 ay bunu konuşuruz.


Ya da bizim ülkenin işi belli olmaz yeni bir şey çıkması an meselesi.


Bide kızıyorlar bu milletin hafızası zayıf diye.


Yav bu hareketliliğe ,dahi olsa ayak uyduramaz insan.


ben 1 mayısla başlıycam.


Öncelikle bu sendikaların taksim inadını anlayamadım.


Maksat hır gür çıkarmak olduğu besbelli.


Bunlara yapmayın denmiyor deniyorki"kardeşim orası müsait değil,gel burda yap".


Yok bunların maksadı bayram kutlamak olmadığından ille de taksim.


altın mı dağıtılıyor taksimde acaba?


hem taksim esnafı da istemiyor.


Adamların cam çerçeve iniyor bu krizde kolay mı masraf ?


Neymiş 1977 de ölen arkadaşlarını anacaklarmış?


77 den 2009 a yeni mi bu anma aklına geldi?


Ben hatırlamıyorum öteki hükümetlerde bu inatlaşmayı.


Dün ki videoları izledik akşam.


Polise uçan tekme atanları.


Provokatörlerin üstüne panzerle yürüyen polisi.


Kaçmayın lan kaçmayın,gelin ..gelin :)))


Kapalı kız gördüm minibüse taşınan polislerce.


Bir oraya girmediydi bizim hanımlar,orda da boyunu göster aferin.


Sırf bunlar yüzünden insanlar sendika deyince ürküyor.


Direk aklıma benim bile biber gazı ve job geliyor sendika deyince :)


Artık 1 mayıs deyince de bu hırala gürele gelecek.


Bir işçi olarak bayramımı ömür hastanesinde genel cerrahide geçirdim.


İşçiyim ve sağlıklıyım :)


Gerisini polis düşünsün :))

Halayı da çekince ne taksim kaldı ,ne ölenlerin anısı,ne işçi sıkıntısı,ne sosyal güvencesiz çalışan işçiler,ne krizde maaş alamayan işçi ne de veremeyen işveren.

1 yorum:

kethes dedi ki...

greetings from malaysia