2 Mayıs 2009 Cumartesi

BU KABİNEYİ SEVMEDİM

Hoş tabii ki bana sorulmayaktı.
Tabii ki başka sebepleri de vardır.
Ama benim sevdiğim bütün bakanları değiştirmek zorundamıydın yaaa?
Zafer çağlayan.
Hilmi güler.
Hüseyin çelik.
Kemal unakıtan.
Nazım ekren.
Said yazıcıoğlu
Ben bunları beğeniyordum ama.

Eğitim bakanı bir kere kesinlikle çok gereksizdi.
Yerine gelen de Nimet.
Nimet neyi becermiş ki iyi giyinmekten başka?
Kadın aile bakanlığında kalsaymış işte.

Hilmi güler kadar çalışan varmıydı acaba?
Doğalgaza zam mı yaktı başını?

Bir de şöyle bir durum var.
Şimdi bu bakanlar şaibeli duruma düştüler.
Ben bile diyorum ki ne yaptılar da padişahı kızdırdılar?
Seçimlerde kazanamayan illerin bakanları saha dışına desen hepsinde aynı mantık yok.
Demiş bizim ki yenilikten yana olduğumuz için.
Tabii tabii.

Hoş beğendiğim değişiklikler de var.
Bir kürşat tüzmen,faruk çelik.

Yalnız bakanlıktan alıp devlet bakanı yapmış.
Şimdi bu iyi mi kötü mü?
Kötüyse zafer çağlayan a yazık.
iyiyse faruk çelik e ne hacetti?

Said yazıcıoğlu.
Yav adamın nesini beğenmedin ki?

Hele Bülent arınç meselesine hiç girmiyorum.
İlk duyduğumda allah sonumuzu hayır etsin dedim.
Sevemedim bu adamı.
Askerle didişe didişe yorulmadı.
Refah kökenli olduğu için belkide.
Malum ben erbakan ve türlerinden nefret ediyorum.
Şimdi MGK ya da girecekmiş.
İlk anda kocaya dedimki:"kenarda paramız da yok ,şimdi bu arınç ortalığı karıştırır sular durulmaz seyreyle gümbürtüyü"

Dün çok kızdım tayyibe.
Sevdiğim bakanlar yer değiştirince sanki benim terfim düştü.
Halbuki bana giren yok çıkan yok :))))

Recep akdağ kalmış.
O adamı görünce aklıma hep; hastaneye tebdili kıyafetle teftişi geliyor.aynı babama benziyordu :)))))

Ahmet davutoğlu na hiç lafım yok.Hatta tek beğendiğim o oldu.

Babacan da gene bildiği işin başına.Ekonomi.

Mehmet şimşek maliyeye.Kocanın bakanlığı,hayırlısı olsun.
Ne diyeyim ilk andaki şoku atlatınca hayırlısı olsun deyip kıçının üstüne oturmak kalıyor vatandaşa.
Yani bana.

Hiç yorum yok: